جمهوری اسلامی ایران در رأس راهبرد مقاومت است

امام جمعه بروجرد گفت: راهبرد مقاومت و سازش‌ناپذیری از رموز پیشرفت جبهه مقاومت در دنیا است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت‌الاسلام سید علی حسینی خطیب نماز جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: راهبرد مقاومت و سازش‌ناپذیری، احترام به قوانین بین‌المللی و قانون‌مندی از رموز پیشرفت جبهه مقاومت و در راس آن جمهوری اسلامی ایران است.

 حسینی با اشاره به برخی از علل و عوامل پیروزی انقلاب از جمله در ابعاد سیاسی و نظامی عنوان کرد: از جمله عوامل این اقتدار که می‌توان به قانونمندی احترام به قوانین بین‌المللی یاد کرد.

او بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عمر چهل ساله انقلاب هیچ‌گاه از قانون تخطی و به هیچ کشوری تجاوز نکرده است.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: از سوی جبهه مقاومت هیچ‌گاه به کشور‌های ضعیف زورگویی نکرده و مسوولان این جبهه هرگز از عهدشکن نبوده و بدعهدی نکرده‌اند.

حسینی ادامه داد: از سویی جبهه مقاومت هرگز اهل ترور نبوده و حتی تروریست‌ها را ترور نکرده است و همچنین حتی یک سابقه هواپیماربایی را در پرونده خود ندارد.

او از راهبرد مقاومت و سازش‌ناپذیری به عنوان یکی از مهمترین عوامل و رموز پیشرفت جبهه مقاومت یاد و تاکید کرد: اکنون شرایط به گونه‌ای است که دشمن در برابر این جبهه با محوریت جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب سردرگم شده است.

خطیب جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با سرافرازی و قدرت در دنیا به پیش می‌رود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با مدیریت الهی خود موجب بی‌آبرو شدن دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران درس مقاومت را از عاشورا و زینب کبری (س) آموخته است، گفت: اکنون دشمنان برای مذاکره با رئیس جمهور کشورمان التماس می‌کنند.

او  با قدردانی از مواضع روحانی در جریان حضور و سخنرانی در سازمان ملل بیان کرد: رئیس جمهوری به درستی به رهنمود‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب عمل کرد.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با ایجاد گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر در راستای تقویت تذکر لسانی می‌کوشیم، از این رو امر به معروف و نهی از منکر را جدی گرفته و تا حصول نتیجه دست از تلاش برنمی‌داریم.

حسینی پدیده‌هایی مانند سگ‌گردانی و بد حجابی را از مصادیق منکرات برشمرد و تصریح کرد: از سویی کم‌کاری، احتکار، گران‌فروشی و برخورد نامناسب با مردم منکراتی است که باید برچیده شوند.

اوبا تاکید بر اینکه شام و ناهار باید از مجالس ترحیم حذف شود، عنوان کرد: این کار نه تنها واجب و مستحب نبوده بلکه مکروه است.

انتهای پیام/ر

راهبرد مقاومت و سازش‌ناپذیری از رموز پیشرفت جبهه مقاومت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.