تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در سازمان اطلاعات سپاه + فیلم

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع و خاکسپاری شد.

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ۲۶ محرم؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه، تعدادی از سرداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و کارکنان این سازمان برگزار شد، سردار سرلشگر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به ایراد سخنرانی پرداخت، ایشان در خصوص ضرورت پاسداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس خطاب به پاسداران گمنام گفتند: شما ادامه دهنده راه این شهدا هستید و حضورتان در این مراسم نورانی میثاقی با ارمان‌های بلند شهیدان است. سرلشگر صفوی در ادامه بیان داشتند: نصر و پیروزی برای جبهه اسلام و مقاومت بسیار نزدیک است و خداوند متعال بشارت و نوید این پیروزی را به ما داده است.

این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهیدان ادامه پیدا کرد و در خاتمه پیکر مطهر فرزندان امام راحل عظیم الشان (ره) در مقابل مسجد سازمان اطلاعات به خاک سپرده شد.

یکی از این شهدا در ۲۳ سالگی، در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی شلمچه و دیگری ۲۴ سالگی و در عملیات رمضان و در شرق بصره به مقام رفیع شهادت دست یافتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار