بسته اخبار حوادث امروز ششم مهر ماه ۹۸؛

کارگری در کاشمر جان خود را از دست داد/ سه حفار غیر مجاز در دام قانون

مهم‌ترین حوادث امروز (ششم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجید کاریزنویی بخشدار کوهسرخ از توابع کاشمر گفت:  یکی از کارگران سنگ معدن روستای سنجدک جان خود را بر اثر سقوط از ارتفاع از دست داد.

او تصریح کرد:  براساس گزارش‌های اعلام شده این راننده وانت در حال حمل دستگاه برش به قله کوه بود که به دلیل نامشخصی کنترل خودرو از دست او خارج شد و از ارتفاع ۲۰۰ متری سقوط کرد.

بخشدار کوهسرخ از توابع  کاشمر گفت: علت این حادثه توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.

 

سه حفار غیر مجاز در دام قانون

 

محمدعلی مدیر فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: نیرو‌های پایگاه حفاظت فریمان با همکاری ماموران پاسگاه سنگ بست در حین گشت زنی در منطقه روستای "گل می" موسوم به قلعه کهنه به هفت نفر مظنون شدند.

 

کارگری در کاشمر جان خود را از دست داد/ سه حفار غیر مجاز در دام قانون


او ادامه داد: این متخلفان با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند، اما سه نفر آنان در محوطه باستانی در نزدیک فریمان دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از این افراد یک دستگاه خودرو، دو دستگاه فلزیاب، یک قبضه سلاح شکاری دو لول، ۱۱ عدد گلوله ساچمه زنی، سه عدد عصای کوهنوردی، دوربین شکاری، قبله نما و چهار عدد کپسول گاز کشف و ضبط شد.

مدیر افزود: تحقیقات از سایر متخلفان متواری در دست انجام است و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی معرفی و تحویل داده شده اند.

 

کشف یک و نیم تن مواد مخدر در خراسان رضوی


سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق محموله مواد افیونی از خراسان جنوبی به  سمنان و به مقصد  گلستان سه تیم از ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی به  سمنان اعزام شدند.

 

او ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر دیروز این خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و با دستگیری یک متهم در بازرسی از خودرو یک تن و ۴۴۳ کیلوگرم تریاک و سه کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین را کشف کردند.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: راننده این خودرو قصد فرار داشت که به ضرب گلوله پلیس زخمی و دستگیر شد.


سردار کاظم تقوی افزود: در عملیات دیگری تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدایت عملیاتی پلیس نیشابور وارد عمل شدند و دو خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد را متوقف کردند.


او تصریح کرد: در این عملیات نیز هفت متهم دستگیر و ۶۸ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام//ف.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار