آمادگی آتش نشانان پالایشگاه گاز هاشمی نژاد برای حضور در ارزیابی آتش نشانان وزارت نفت

با هدف حفظ آمادگی جسمانی و ارتقاء توانایی‌های آتش نشانان، تیم ۹ نفره پالایشگاه گاز هاشمی نژاد خود را برای این دوره از ارزیابی، آماده می‌کند.

آمادگی آتش نشانان پالایشگاه گاز هاشمی نژاد برای حضور در ارزیابی آتش نشانان وزارت نفتمحسن فاتحی رییس واحد آتش نشانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هشتمین دوره ارزیابی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران در اسفندماه ۹۷ به میزبانی این مجتمع گازی در مشهد  برگزار شد که طی این دوره چهار تیم برتر معرفی شدند.

او تصریح کرد: پس از برگزاری هشتمین دوره ارزیابی در بین مجتمع‌های پالایشی گاز کشور، تیم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مقام دوم را کسب کرد و به دوره نهایی آتش نشانان وزارت نفت راه یافت.

ییس واحد آتش نشانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در این دوره تیم‌های برتر از سطح شرکت‌های اصلی وزارت نفت شامل شرکت ملی پتروشیمی، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی نفت ایران و تیم شرکت میزبان در قالب ۱۷ تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

فاتحی ادامه داد: تمامی این دوره‌ها به منظورارتقاء آمادگی جسمانی آتش نشانان در رویارویی با شرایط اضطراری و حوادث و ارتقاء آمادگی پرسنل در زمان اجرای ماموریت‌های محوله و ارزیابی سلامت جسمانی کارکنان آتش نشانی مناطق عملیاتی در سطح وزارت نفت و شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه دوره نهایی ارزیابی آتش نشانان از چهارم تا هفتم مهرماه به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود، تصریح کرد: آتش نشانان پالایشگاه از ابتدای مردادماه جاری با همکاری کامل واحد خدمات ورزش پالایشگاه در اردوی تخصصی حضور دارند و این اردو با انجام آیتم‌های مختلف با نظارت دو کارشناس در حال انجام است.

در المپیاد نهایی وزارت نفت تیم‌های شرکت کننده در رشته‌های نردبان طنابی، عملیات ترکیبی، انفرادی ۱۰۰ متر با مانع، آبرسانی گروهی به سیبل نشانه، چهار در ۱۰۰ متر امدادی، پوشیدن لباس PPE و حمل هوز به رقابت می پردازند که هر تیم می‌تواند پنج آیتم مسابقات را جهت اجرا انتخاب نماید.

انتهای پیام //م. ه 

 حضور آتش نشانان پالایشگاه گاز هاشمی نژاد در ارزیابی آتش نشانان وزارت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.