نگار قدس کنی کیست؟

یکی از کاربران توئیتری با انتشار مطلبی به روایتی از نگار قدس کنی کسی که به اتهام خرید و صادرات کالاهای تحریمی در استرالیا بازداشت شد، پرداخت.

نگار قدس کنی کیست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از فعالان شبکه اجتماعی توئیتر در صفحه شخصی خود با انتشار رشته توئیتی، ضمن معرفی نگار قدس کنی به روایتی از وضعیت اسفناک وی در زندان‌های استرالیا و آمریکا پرداخته است که در ادامه مطلب منتشر شده در این رشته توئیت را مشاهده می‌کنید:

"فکر نکنم آنقدر که نام نازنین زاغری به گوش‌تان خورده، نگار قدس کنی را بشناسید! نگار قدس کنی کیست؟ وی شهروند ایرانی‌تبار ساکن استرالیاست که متهم به دور زدن تحریم‌های یک‌جانبه وزارت خزانه‌داری امریکا علیه ایران شده، از سال ۲۰۱۵ که دادگاهی در آمریکا علیه قدسی‌کنی اعلام جُرم کرده بود تا سال ۲۰۱۷، کش و قوس‌های فراوان در جریان بوده برای تحویلش به آمریکا. فعالیت ایشون نه در زمینه هسته‌ای، بلکه در زمینه تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه مخابرات بوده، که قدسی کنی، به عنوان شاغل در شرکت «فنا موج»، ترکش این تحریم‌ها بهش خورده.

بالاخره در سال ۲۰۱۷ دستگیر میشه با فشار امریکا و منتقل میشه به آمریکا. روبرت ریچمن، وکیل قدس‌کنی به آسوشیتدپرس گفته که موکلش مجبور شده به یک مورد از اتهاماتش درباره دور زدن تحریم‌ها و نقض قوانین آمریکا اعتراف کنه تا از اتهامات دیگه‌اش صرف‌نظر بشه.

اولین چیزی که باید بدونید اینه که وزارت خزانه‌داری امریکا، این تحریم‌های رو سال ۲۰۱۷ علیه شرکت «فناموج» تصویب کرد، ولی نگار قدس‌کنی از سال ۲۰۱۵ تحت پیگرد بوده. نکته دوم که حقاً و انصافاً اگر در ایران رخ می‌داد، شدیدترین پروپاگاندای رسانه‌ای علیه ایران به راه می‌افتاد، «باردار بودن» خانم قدسی‌کنی، شرایط اسف‌ناک بهداشتنی زندان جنوب استرالیا بوده. فکر می‌کنید مرخصی تونسته بگیره و بیرون از زندان وضع حمل کرده؟! خــیــر...مجبور به زایمان در محیط زندان شده. بنا به گفته وکیل خانم ایشون در استرالیا، «دو سال بدون برگزاری هیچ جلسه دادگاه» محبوس بوده و «بدون دسترسی به مراقبت‌های پزشکی و دارویی»، در عین حال که باردار و بعد فرزنددار شده گذران ایام کرده.

این مجازات بدون برگزاری دادگاه چنان سخت بوده که بعد از دستگیری و انتقال ایشون به دادگاه مینه‌ستونا در امریکا، وکیل‌اش نقاضا کرده که ایام زندانی که در شرایط بد استرالیا رو داشته، دادگاه در تخفیف حکم لحاظ کنه.

سیاست‌های یک بام و دو هوایی حقوق بشری خسته‌تون نکرد؟ والا من رو که خسته کرده... عربده‌کشی برای نازنین زاغری و بازی کردن با کارت «فرزند داشتن» اش، در حالیکه هــیـــچ‌کس نه از اسم نگار قدس‌کنی مطلع بود و نه می‌دونست که ایرانی‌ هم وجود داره که در شرایط اسفناک زندان، وضع حمل کرده.

اصلاحیه: متاسفانه به وبسایت رادیوزمانه اعتماد کردم و عطف به قرار دادن عکس محجبه از خانم قدسی کنی، همین رو قرار دادم در رشتو. اون عکس اشتباهه و متعلق به خانم وزیری هستش. در انتهای همین رشته‌توئیت، از خانم وزیری به سهم خودم عذرخواهی می‌کنم.

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

نگار قدس کنی کیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها: توئیتر ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
تا كي بايد اين كاراي آمريكا رو تحمل كنيم ؟
Netherlands
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
این نمونه بازگرداندن اعتبار به پاسپورت ایرانی است؟
مگر شب برجام اعلام نشد تمام تحریم ها لغو شده؟
پس چرا این خانم زندانی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
سوال.. امریکا با قلدری مبگوید هر چه میگم بگید چشم., به چه قانونی استناد میکند

سوال.. حالا یک قلدری غیر قانونی میگوید فلا کشور .. فلان شرکت .. فلان کس تحریم است
سایر کشورها به چه قانونی وحقی باید دستورات امزیکا را گوش
کنند ..
سوال .. ابن سازمانهای عریض وطویل در راس انها سازمان ملل
کجایش نوشته که باید حرف یک کشور را گوش کند

خودم میدانم جهان استکباری پایه گذاری شده

ولی چراصدای هیچکس در نمیاد.. چرا کشورها پول به سازمان مللی میدهند که صداش فقط به نفع قلدران در میاد
چرا الان ایران به سازمان ملل پول میدهد ..
چرا یمن مظلوم .. ونزوئلا. و....

والله که زمونه کثیفی شده
یکی میگوید من ار بابم دیگران میگن ما هم نوکریم چاکریم


ساکت باش ....
آخرین اخبار