رهبر انقلاب:

پیشنهاد مذاکره آمریکا، یک ترفند است

رهبرانقلاب پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران را یک ترفند خواندند و تاکید کردند مقصود آنها از مذاکره ارائه یک راه حل عادلانه نیست.

پیشنهاد مذاکره آمریکا، یک ترفند استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  آمریکا به عنوان دشمن دیرینه ایران، همواره در تلاش بوده است تا از هر طریقی کشورمان را مورد تهدید و آزار قرار دهد. این موضوع به راحتی در رفتار سیاسی و دیپلماسی واشنگتن مشهود است. 

ایالات متحده به دلیل ید طولایی که در عهدشکنی دارد هرگز قابل اعتماد نبوده است. در تمام سال‌های پس از انقلاب این کشور به دنبال انتقام‌جویی از نظام بوده است. آمریکا پای هیچ میز مذاکره‌ای رفتار دو جانبه‌ای نداشته است؛ تحریم‌های یک جانبه این کشور علیه ملت شریف ایران، مصداق بارزی بر این واقعیت است. 

 حالا پیشنهاد مذاکره با جمهوری اسلامی در حالی از سوی آمریکا مطرح می‌شود که این کشور با فشار حداکثری بر ایران و متحدانش، هیچ راهی برای این موضوع باقی نگذاشته است.  در همین راستا رهبر انقلاب پیشنهاد مذاکره با ایالات متحده را  حقه این کشور خوانده‌اند و تاکید کردند آمریکا به دنبال تحمیل خواسته خود است.

پیشنهاد مذاکره آمریکا، یک ترفند است

انتهای پیام/ 

برچسب ها: رهبر انقلاب ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار