اقدام انسان‌ دوستانه پلیس اشک پیرزن فقیر را درآورد + فیلم

پلیس زن هندوستان با اقدام انسان‌دوستانه خود تحسین وزیر محلی سابق را برانگیخت.

اقدام انساندوستانه پلیس اشک پیرزن را درآورد + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور پلیس زن هندوستانی با عمل انسان دوستانه خود تحسین یک وزیر محلی این کشور را برانگیخت. " شیوراج سینگ چوهان"، وزیر محلی سابق منطقه مادهیا پرادش هند ویدئویی از اقدام انسان دوستانه این پلیس زن را روز چهارشنبه در صفحه توئیتر شخصی خود منتشر کرد. او با انتشار این ویدئو ضمن تمجید عمل انسان دوستانه مامور پلیس در کپشنی نوشت: " منطقه مادهیا پرادش به داشتن چنین دخترانی افتخار می کند."

در ویدئوی منتشر شده این مامور پلیس زن در حال پوشاندن لباس نو بر تن یک زن سالخورده فقیر دیده می‌شود. این مامور پلیس که هویتش اعلام نشده با شناسایی این زن فقیر پس از دریافت حقوق خود یک دست لباس و کفش برای او خریداری و به وی هدیه کرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از آنکه این مامور فرشته خو لباس نو را بر تن زن فقیر می‌کند این زن قادر به کنترل گریه خود نمی‌شود و در حالی که اشک از چشمانش سرازیر شده زن پلیس را در آغوش می‌گیرد. در این ویدئو صدای زن سالخورده شنیده می‌شود و در حالی که بغض کرده می‌گوید بچه هایش او را رها کرده‌اند.

انتشار این ویدئو که تاکنون ۲۴۰۰۰ بیننده داشته و بیش از ۶۰۰۰  لایک دریافت کرده با واکنش کاربران نیز همراه بود و آنها عمل این دختر را مورد تحسین قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این زن پلیس باعث افتخار و غرور ماست." کاربر دیگری نیز نوشت: " چه کار انسان دوستانه ای. این ویدئو عالی بود."

انتهای پیام/

اقدام انساندوستانه پلیس زن تحسین کاربران را برانگیخت

برچسب ها: جذاب ترین ها ، هند ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
song
۱۶:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
درود خدا بر شمادر همه ی مذاهب فقط انسانیت حرف اول رو میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
مطمئن باشین یکی هم از اون اهالی ننوشته " چه جالب یه فیلمبردار هم اتفاقی اونجا بود با یه دوربین با کیفیت"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
خداوند مهربانان را دوست می دارد.
آخرین اخبار