حمله شبانه دزد هفت تیرکش به زنان تهرانی +عکس

ساعت ۲۳ شب بیست و هشتم مردادماه امسال زن جوانی در تماس با پلیس ۱۱۰ پرده از یک سرقت مسلحانه در ملاصدرای تهران برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۵ وارد عمل شدند و با پی بردن به این که دزد هفت تیرکش در این سرقت ناکام مانده، اما شوهر این زن را زخمی کرده است پرونده را با دستور بازپرس در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی قرار دادند.

حمله شبانه دزد هفت تیرکش به زنان تهرانی +عکس

زن جوان در این مرحله به کارآگاهان گفت: من و همسرم در حال پیاده شدن از خودروی سوزوکی بودیم که ناگهان یک مرد با تپانچه‌ای در دست کیف دستی ام را کشید، ولی همسرم به سرعت کیف را به داخل خودرو انداخت و مانع از سرقت کیف دستی ام شد.


بیشتر بخوانید: ۲۴ دقیقه جدال خونین در کوچه بن‌بست


وی افزود: دزد که از این کار همسرم عصبانی شد یک تیر به سمت وی شلیک و او را از ناحیه سمت راست سینه به شدت زخمی کرد و سوار بر پژو ۴۰۵ مشکی رنگ از محل گریخت.

با این ادعا‌ها کارآگاهان دست به تجسس زدند تا این که ساعت یک بامداد وقوع سرقت مسلحانه مشابهی در محدوده سیدخندان به کارآگاهان مخابره شد.

کارآگاهان در این صحنه با زن جوانی روبه رو شدند که وی در اظهارات مشابه ادعا کرد وقتی در حال پیاده شدن از خودرواش بوده، ناگهان مرد جوانی به سمتش حمله ور شده و با هفت تیری که در دست داشته قصد داشته کیف دستی اش را سرقت کند و کیف حاوی ۱۵ میلیون تومان پولش را با شلیک تیرهوایی به سرقت برده است.

تجسس‌ها ادامه داشت تا این که پژو ۴۰۵ مشکی رنگ به همراه دزد در اتوبان شهید باقری توسط واحد گشت خودروی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس مشاهده شد و با هوشیاری ماموران طی عملیات تعقیب و گریز نیم ساعته، خودروی سارق با گارد کنار بزرگراه برخورد کرد و دزد مسلح با پای پیاده گریخت.

در بررسی از داخل خودرو، یک کلت کمری به همراه خشاب و هفت فشنگ جنگی و دو پوکه و یک قمه به دست آمد.

خیلی زود مردی به نام رامین ۳۱ ساله شناسایی شد و ماموران مخفیگاه او را در محدوده گلشهر کرج محاصره کردند و رامین را روز بیست و هفتم شهریور ماه به دام انداختند.

رامین در اعترافاتش گفت: کلت کمری را از یکی از شهر‌های غربی کشور خریداری کرده است و در حدود پنج ماه است که به همین شیوه از رهگذران سرقت و زورگیری می‌کند و تاکنون به ۳۰ فقره سرقت از رهگذران دست زده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار