برگزاری مهر فناوری برای اولین بار در کشور در تبریز

طرح مهر فناوری برای اولین بار در کشور در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، همزمان با آغاز سال تحصیلی و به منظور معرفی حمایت‌ها و خدمات پارک علم و فناوری از صاحبان ایده و طرح‌های فناورانه، طرح مهر فناوری با مشارکت و همکاری مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک و مرکز خرید اطلس از امروز به مدت سه روز در تبریز برگزار می‌شود.

در این طرح که با پیام امسال در کنار درس به خلاقیت و ایده پردازی هم می‌اندیشیم برگزار می‌شود، کارشناسان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با استقرار در مجتمع تفریحی و تجاری لاله پارک و مرکز خرید اطلس، خدمات و حمایت‌های پارک از طرح‌ها و ایده‌های فناورانه را در سطح جامعه معرفی و ایده‌ها و طرح‌های نو را برای استفاده از خدمات و حمایت‌های پارک شناسایی و جذب می‌کنند.

علاوه بر متخصصان و فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌ها، دانش آموزان خلاق و صاحبان ایده‌های نو نیز در این طرح با خدمات پارک در قالب مراکز پیش رشد و نوآوری آشنا شده و امکان ارائه طرح‌های فناورانه نیز فراهم می‌شود.

از کلیه علاقمندان، کارآفرینان، صاحبان ایده و دانش آموزان و خانواده‌ها دعوت می‌شود ضمن حضور در مراکز ذکر شده با نحوه ارائه حمایت‌های پارک آشنا شده و مسیر ایجاد مشاغل متکی بر دانش و توسعه اکوسیستم فناوری در استان را فراهم کنند.

امکان عضویت افتخاری مراجعان در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و بهره‌مندی از مزایای آن در این طرح فراهم است.

 

انتهای پیام/ش

طرح مهر فناوری برای اولین بار در کشور در تبریز برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار