برگزاری دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه تبریز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از برگزاری دوره‌های دانش افزایی و توانمندسازی ویژه اعضای هیات علمی این دانشگاه از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در این خصوص گفت: این دوره‌ها با هدف دانش افزایی و توانمند سازی اعضای هیات علمی جوان دانشگاه و به ویژه اعضای هیات علمی با سابقه کمتر از ۱۰ سال برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این دوره از دوره‌های دانش افزایی اعضای هیات علمی افزود: این دوره با محوریت روش و فنون تدریس و ضوابط و مقررات دانشگاهی ۳۰ تیر الی یک مرداد ماه (به مدت سه روز) در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

ثبت نام در این دوره از ۱۱ الی ۲۰ تیر ماه سال جاری انجام می‎شود.

دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از ۲۴ هزار نفر دانشجو و ۴۵۷ هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه‌های بزرگ کشور‌های منطقه به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده دار بخش بزرگی از مسئولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه‌های بین‎المللی است.

 

انتهای پیام/ش

دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه تبریز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار