بسته خبرهای نظامی وحوادث هفتم مهرکرمان؛

۹۱ درصد جرایم سایبری استان شناسایی شد/ تکاوران کهنوج ۳۶۸ کیلو موادمخدر کشف کردند

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری و احضار بیش از ۲۰۶ متهم جرایم سایبری و کشف بیش از ۹۱ درصد جرایم سایبری در استان کرمان در ۳ ماهه دوم سال جاری خبر داد.

۹۱ درصد جرایم سایبری استان شناسایی شد/  تکاوران کهنوج ۳۶۸ کیلو موادمخدر کشف کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ۳ ماهه دوم سال ۹۸ شاهد افزایش چشمگیر کشف جرایم سایبری در استان بودیم به گونه‌ای که از مجموع جرایم ارجاع شده به پلیس فتا جهت رسیدگی تاکنون بیش از ۹۱ درصد کشف شده است.

او درخصوص افزایش جرم برداشت غیرمجاز از حساب افراد، تصریح کرد: دلیل افزایش وقوع این جرم در سال جاری، عدم رعایت نکات امنیتی در استفاده از رمز دوم خرید‌های اینترنتی، تطمیع شدن در برابر کلاهبرداران، عدم توجه مردم به هشدار‌های پلیسی و است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به رصد مستمر فضای مجازی توسط پلیس فتا از دستگیری و احضار ۲۰۶ متهم جرایم سایبری در ۳ ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت: انگیزه متهمان در وقوع جرایم سایبری کسب منافع مالی، مسائل ضد اخلاقی، انتقام جویی، تسویه حساب‌ها و رقابت‌های شغلی، سرگرمی، کنجکاوی و اثبات توانایی توسط افراد است.

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نرماشیر

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تانکر و کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس شهرستان نرماشیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت:ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نرماشیر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"نرماشیر-ریگان" از یک دستگاه تانکر حمل سوخت ۳۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد هرگونه مجوز که به صورت غیرقانونی بارگیری شده و به سمت مناطق شرق کشور در حرکت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری راننده به سبب انجام این تخلف و معرفی وی به مراجع قضائی، تصریح کرد: پدیده قاچاق به ویژه قاچاق منابع سوختی به شدت به زیر ساخت‌های اقتصادی کشور و زمینه‌های تولید و اشتغال ضربه می‌زند از این رو نیروی انتظامی با قاطعیت با این پدیده زیانبار برخورد می‌کند.


کشف ۳۶۸ کیلو تریاک در عملیات تکاوران ۱۱۶ کهنوج

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۶۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: این مواد را ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با انجام کار اطلاعاتی مشترک با یگان تکاوران ۱۱۵ زهکلوت و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های کهنوج و رودبارجنوب از یک منزل کشف کردند که اقدامات پلیسی برای شناسائی و دستگیری قاچاقچیان و افراد مرتبط با این محموله سنگین ادامه دارد.

کشف ۱۵ کیلو شیشه از ولوو

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۱۵ کیلوگرم شیشه و دستگیری ۳ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ"سیدموسی حسینی"گفت: این مواد را ماموران ایستگاه بازرسی مرصاد مستقر در سه راهی"راین" از یک دستگاه اتوبوس ولوو کشف و در این رابطه ۳ متهم دستگیر کردند.

انتهای پیام/ح

بسته خبرهای نظامی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار