فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان:

ضرورت تبیین دستاورد‌های جنگ تحمیلی برای نسل جوان

فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی با همه سختی‌هایی که داشت، دارای دستاوردها، مؤلفه‌ها و پیام‌هایی بود که باید و ضروری است بین نسل امروز تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی با همه سختی‌هایی که داشت، دارای دستاوردها، مؤلفه‌ها و پیام‌هایی بود که باید و ضروری است بین نسل امروز تبیین شود.
سردار مرتضی کشکولی، ظهر امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان که به میزبانی سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: نصرت الهی، رهبری امام راحل و خلوص رزمندگان مهم‌ترین عامل پیروزی بر دشمن در جنگ تحمیلی بود.

او با بیان اینکه در جنگ تحمیلی محاسبات دشمنان علیه ایران غلط از آب درآمد، در حالی که خود ما نیز محاسبات غلطی داشتیم و فکر می‌کردیم به تنهایی می‎توانیم در این نبرد نابرابر پیروز شویم و نصرت الهی رمز پیروزی ما بود، یادآور شد: دشمن امروز نیز در محاسبات خود اشتباه می‎کند.

کشکولی در ادامه عنوان داشت: محاسبات غلط امروز دشمن سبب شده است که در حمله به عراق، سوریه، لبنان و سایر کشور‌های مسلمان دنیا با شکست روبرو شود.

او حفظ ارتش پس از سقوط رژیم سلطنتی طاغوت را از تدابیر مهم امام راحل عنوان کرد و گفت: اگر ارتش حفظ نمی‌شد، کشور جمهوری اسلامی با مشکلات فراوانی روبرو می‌شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان پایه گذاری بسیج، تقویت سپاه و معنا گرفتن مردم سالاری دینی را از دستاورد‌های جنگ تحمیلی خواند و ادامه داد: تقویت روحیه مدیریت جهادی، تبدیل تهدید‌ها به فرصت و عملی شدن شعار «ما می‌توانیم» از دیگر مؤلفه‌های جنگ تحمیلی بود.

کشکولی اظهار داشت: جنگ تحمیلی سبب حفظ ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی شد و دفاع مقدس ما منطق قوی اسلام را به رخ جهانیان کشانید و انقلاب را تثبیت کرد.

انتهای پیام/ب

دستاورد‌های جنگ تحمیلی برای نسل جوان بازگو شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.