پرداخت ۲۰ میلیارد تومان به کشاورزان سیل ‎زده لرستان

معاون سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت برای جبران بخشی از خسارت‎های ناشی از سیل به کشاورزان استان پرداخت شده است.

نامدار صیادی افزود: در مجموع ۳۰ هزار پرونده برای پرداخت کمک بلاعوض تشکیل شده که از این رقم ۱۸ هزار پرونده به وسیله سازمان فضایی کشور در حال بازبینی است.

او مجموع کمک بلاعوض مصوب شده برای کشاورزان استان را ۱۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد تومان بلاعوض به حدود سه هزار کشاورز آسیب دیده پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: همچنین ۲۷۰ میلیارد تومان وام ارزان قیمت برای کشاورزان خسارت دیده از سیل تصویب و تاکنون هشت میلیارد تومان از این رقم توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

صیادی در خصوص پرداخت خسارت ماشین آلات کشاورزی گفت: بر اساس تصمیم فروردین ماه هیات دولت، پرداخت خسارت در خصوص محصولات کشاورزی خواهد بود و تاکنون مبلغی برای خسارت ماشین آلات تصویب یا تخصیص داده نشد.

سیل امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت زد که بخش کشاورزی با حدود یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشترین آسیب را متحمل شده است.

انتهای پیام/ب

۲۰ میلیارد تومان به کشاورزان سیل‎زده لرستان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.