اولین باران پاییزی منوجان را شست

فرماندار شهرستان منوجان گفت: عصر امروز اولین باران پاییزی شروع به باریدن کرد که قبل از آن وزش باد همراه با گرد و غبار موجب کاهش دید و قطع درختان شد.

اولین باران پاییزی منوجان را شستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان گفت: باران عصر امروز چهره غبار زده تابستانی این شهرستان را شست تا بوی پاییز به مشام برسد و هوای جنوب را باطراوت کند.

او افزود: باران باعث شد گرمای ۴۰ درجه این شهرستان کاهش پیدا کند و هوا را با طراوت گردو غبار را از چهره درختان لیمو وخرمای دور کند.

محمودی بیان کرد: قبل از این بارندگی شاهد گردوغبار شدید، کاهش دید قطع درختان در این شهرستان بودیم که برخورد صاعقه با یکی از دکل‌های برق که باعث قطع برق برای ساعتی بودیم که با تلاش ماموران اداره برق مشکل قطع برق در این شهرستان برطرف شد.

فرماندار منوجان گفت: این اولین باران پاییزی در این شهرستان هست که خوشحالی کشاورزان را در آستانه سال زراعی جدید در پی داشت و امیدواریم امسال شاهد این روند بارشی در طول فصل پاییز و زمستان باشیم تا کشاورزان این شهرستان سال زراعی خوبی را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام /س

برچسب ها: هواشناسی ، حادثه ، صاعقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار