رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر بارش‌های رگباری در برخی ارتفاعات و وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن در مناطقی از استان پیش بینی می‌شود.

رگبار در ارتفاعات و طوفان شن در شرق کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابریست گفت: امروز در برخی از ارتفاعات استان رعد و برق و بارش‌های رگباری باران را داریم.

وی افزود: به دلیل امکان صاعقه مردم از رفتن به ارتفاعات و دامنه کوه‌ها خوداری کنند.

حبیبی اظهار کرد: در شرق و برخی مناطق شمالی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک و وقوع طوفان شن در شهرستان‌های فهرج و ریگان پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اعلام اینکه به دلیل وزش باد و گردخاک کاهش کیفت هوا وکاهش دید را در جاد‌های شرقی و برخی از جاد‌های شمالی داریم اظهار کرد: رانندگانی که قد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان-سیستان وبلوچستان، کرمان-یزد و شهداد نهبندان دارند با احتیاط بروند واز شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

وی بیان کرد: کودکان، سالمندان و بیماران قلبی از رفتن به فضای باز خوداری کنند.

حبیبی گفت: در حالی کهنوج و عنبر آباد در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند لاله زار با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س

حداقل دمای امروز شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار