کشف ۲۰۰ قوطی روغن تقلبی خودرو با برچسب شرکت‌های معروف

معاون بازرسی و نظارت بر بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۰۰قوطی روغن تقلبی و دست کاری شده خودرو در یاسوج خبرداد.

کشف ۲۰۰ قوطی روغن تقلبی خودرو با برچسب شرکت‌های معروف

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،روح الله باقری فرد،معاون بازرسی و نظارت بر بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با هدف نظارت بر مراکز توزیع و تعویض روغن موتور و در گشت بازرسی نامحسوس یکی از این واحدها، قوطی‌های ۴ لیتری روغن تقلبی مشاهده شد که این واحد متخلف با دست‌کاری تاریخ تولید و درب ظروف نگهداری اقدام به فروش روغن‌های تقلبی می‌کرد.

او با بیان اینکه این متخلف که روغن‌های فله‌ای را داخل قوطی‌های با برچسب شرکت‌های معروف و معتبر می‌ریخت و به نام برند‌های داخلی و خارجی به متقاضیان و مردم می‌فروخت، قریب به ۱۶ میلیون تومان جریمه شده است، افزود: این واحد متخلف بصورت نامحسوس شناسایی، تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

معاون بازرسی و نظارت بر بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مصرف کنندگان از این پس با در نظر گرفتن تاریخ تولید، انقضا و اصلی بودن درب قوطی از مصرف روغن‌های چند بار استفاده شده جلوگیری کنند.

باقری فرد با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر از سایر واحد‌های تعویض روغن سطح استان بازرسی خواهیم داشت، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مردم می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

او ادامه داد: مردم توجه داشته باشند هنگام تعویض روغن پلمپ قوطی روغن خودرو را چک کنند و تاکید بر سوراخ شدن قوطی‌های فلزی روغن داشته باشند تا اینکه دوباره با ریختن روغن فله‌ای داخل آن‌ها سوء استفاده نکنند.

انتهای پیام/پ

روغن تقلبی خودرو با برچسب شرکت‌های معروف

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.