رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار مراکز درمانی از ۱۳ مهرماه تا پنجم آبان‎ ماه در مرز مهران خبر داد.

استقرار مراکز درمانی از ۱۳ مهرماه تا پنجم آبان‎ ماه در مرز مهرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:با توجه به حذف ویزا و احتمال حضور گسترده زائران در مرز مهران، مراکز درمانی از ۱۳ مهرماه تا پنجم آبان‎ ماه در مرز مهران مستقر بوده و خدمت ارائه می‌دهند.

او افزود: ۳۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته فوریت‌های پزشکی در ۴۰ مرکز فوریت پزشکی استان برای خدمات رسانی به زوار آماده شده و علاوه بر این بیش از ۴۰۰ نفر نیرو اورژانس ۱۱۵ در ایام اربعین امسال به زائران ارائه خدمت می‌کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایلام مسئول حفظ جان و سلامت زائران اربعین حسینی است بیان کرد: همه مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌ها و نهاد‌های استانی در راستای حفظ سلامت زائران، دانشگاه را یاری کنند.

او تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و تردد میلیونی زائران در سطح استان، نیازمند همکاری و همدلی و شایسته شرکت‌های دارویی هستیم که در امر خدمات رسانی به زائران دانشگاه را یاری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خاطرنشان کرد: استقرار ۸ فروند بالگرد اورژانس (۳ فروند متعلق به اورژانس ۱۱۵ و ۵ فروند هوانیروز)، استقرار ۳ بیمارستان صحرایی در حد فاصل شهر مهران تا پایانه مرزی از دیگر اقدامات دانگشاه علوم پزشکی برای اربعین است.

انتهای پیام/غ

استقرار ۸ فروند بالگرد اورژانس در ایام اربعین در ایلام

برچسب ها: علوم پزشکی ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.