رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد;

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمت رسانی به زائران اربعین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل را دارد.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خدمت رسانی به زائران اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در بازدید از مرز مهران گفت: اربعین حسینی نمایشی عظیم از اقتدار جهان اسلام و مذهب تشیع است.

او بیان کرد: امسال دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام تردد زائران اربعین حسینی با تمامی امکانات و تجهبزات به زائران در حوزه سلامت خدمت رسانی خواهد کرد.

کریمیان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچون سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مناسب و در خور شان و منزلت زائران اربعین حسینی به کار خواهد گرفت.

او مطرح کرد: اقدامات و فعالیت‌های ارزنده‌ای در سطح استان در حوزه بهداشت و درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی با حمایت مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان ارشد استانی در جهت آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و تسهیل در خدمات دهی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان مهران ضمن تقدیر از توجه ویژه وی به حوزه بهداشت و درمان افزود: شهرستان مهران سرزمینی مقدس و دروازه ورود به عتبات عالیات است.

او اظهار کرد: این شهرستان به عنوان نماینده استان ایلام و کشورمان در میزبانی از زائران اربعین حسینی؛ جایگاهی ویژه نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.

کریمیان ادامه داد: رسالت و وظیفه مشترک همه ما خدمت شایسته و رضایت بخش به زائران اربعین حسینی است.

او مطرح کرد: ما در دانشگاه علوم پزشکی تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای خدمت زائران به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ ن

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اربعین امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.