افتتاحیه سیزدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا در قم

سیزدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با معرفی کتاب پنجره‌های تشنه، روزنوشت انتقال ضریح سیدالشهدا (ع) از قم به کربلا به مناسبت اربعین حسینی (ع) در قم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین دیباج عضو شورای سیاستگذاری پویش مطالعاتی روشنا در حاشیه مراسم معرفی و افتتاحیه سیزدهمین دوره این پویش که با حضور استاندار و مسئولان و اعضای هیئت امنای ساخت ضریح حضرت سیدالشهدا علیه السلام برگزار شد، هدف این پویش را ترویج کتاب و کتابخوانی به ویژه آثار مرتبط با اهل بیت و امام حسین علیهم السلام اعلام کرد.

این کتاب به همت هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین علیه السلام و به نویسندگی آقای مهدی قزلی تعریف شده و در آن روزنوشت حوادث و خاطرات انتقال ضریح حضرت سیدالشهدا علیه السلام از قم تا کربلای معلی به نثری روان روایت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دیباج گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با تهیه این کتاب به نصف قیمت از کتابفروشی‌های معتبر و مطالعه و معرفی و بازنشر محتوای آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این پوی شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دیباج با اشاره به اینکه جوایز مادی و معنوی برای شرکت کنندگان در پویش در نظر گرفته شده است گفت: نشانی اینترنتی پویش مطالعاتی روشنا rushana.ir است.

انتهای پیام/ح

پویش مطالعاتی روشنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار