راه اندازی شعبه هلال احمر در سروستان

فرماندار سروستان ضمن اعلام خبر راه اندازی شعبه هلال احمر در سروستان، گفت: این شهرستان دپوی ادوات امدادی هلال احمر در شرق استان فارس خواهد شد.

راه اندازی شعبه هلال احمر در سروستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن پورزارعی با تاکید بر ضرورت راه اندازی شعبه هلال احمر در سروستان، اظهار داشت: راه اندازی شعبه هلال احمر درشهرستان سروستان با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور مواصلاتی چندین استان به عنوان یک دستگاه خدمات رسان ضروری است.

او افزود: در همین راستا با پیگیری‌های متعدد این فرمانداری بالاخره طی جلسه‌ای با حضور حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس مقرر شد با دراختیار قرار دادن یک باب ساختمان و سوله جهت دپوی وسایل و اقلام امدادی به هلال احمر، این جمعیت کار شعبه خود را در سروستان در آینده نزدیک آغاز کند.

پورزارعی ادامه داد: در حال حاضر یک باب ساختمان متعلق به اداره راه و شهرسازی در سروستان در حال آماده سازی جهت استقرار هلال احمر است تا با پیگیری‌های این فرمانداری و تهیه و تامین تجهیزات و ملزومات اداری و همچنین یک باب سوله، هلال احمرکار خود را آغاز کند.

فرماندار سروستان با بیان اینکه این شهرستان دپوی ادوات امدادی شرق استان فارس خواهد شد، تاکید کرد: همچنین مقرر شده این فرمانداری نسبت به تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت احداث مجتمع اداری- امدادی به جمعیت هلال احمر در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
انتهای پیام/م

سروستان دپوی ادوات امدادی هلال احمر در شرق فارس می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار