واحدهای صنفی آلاینده از سطح شهر به حاشیه می روند

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: تمامی واحد‌های صنفی آلاینده منطقه ۱۱ به حاشیه شهر کشانده شدند.

واحدهای صنفی آلاینده از سطح شهر به حاشیه می روندبهروز کیانی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مشاغل صنفی آلاینده علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد برای شهروندان و آلودگی محیط زیست در بافت‌های مسکونی شهر موجب نازیبایی و آلودگی‌های بصری و صوتی می‌شوند.

او تصریح کرد: حوزه ساماندهی مشاغل شهری به استناد ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با همکاری مناطق شهرداری مشهد نسبت به ممانعت از فعالیت واحد‌های صنفی و صنعتی متخلف اقدام نموده و ضمن پلمپ آن‌ها شرایط انتقال این مشاغل به مراکز و مجتمع های ساماندهی صنوف را فراهم می‌سازد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: افتتاح و بهره برداری مجتمع ۱۴۶ واحدی ساماندهی مشاغل شهری ایرانیان با همکاری شرکت اوج در ۴ شهریور ماه امسال واقع در انتهای کشاورز ۱ با مساحت ۱۸ هزار متر مربع و مجتمع ۴۵۰ واحدی فجر واقع در انتهای شهید طرحچی ۲۳ با مساحت ۴۵هزار متر مربع شرایط لازم برای ساماندهی مشاغل محدوده خیابان امامت و معلم فراهم گردیده است.

کیانی افزود: مالکانی که برای بار دوم ملک خود را به مشاغل مزاحم واگذار کنند برابر قانون تا ۱۵ برابر عوارض سالیانه جریمه می‌شوند و پلمپ موثر اعمال می‌شود.

انتهای پیام//ف. غ

 

جریمه ۱۵ برابری عوارض سالیانه برای واگذاری ملک به مشاغل مزاحم

برچسب ها: اشتغال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.