اعطای فرهنگ کارت به دانشجویان جدید الورود

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان نوورود، فرهنگ کارت دانشجویی به دانشجویان ورودی ۹۸ اعطاء شد.

سیف اللهی، کارشناس فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با شروع سال تحصیلی جدید و با هدف ارائه خدمات ویژه فرهنگی، فرهنگ کارت دانشجویی به دانشجویان نوورود اعطا شد.

او افزود: این کارت با هدف آشنایی دانشجویان نوورود با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی و ارائه خدمات ویژه فرهنگی به نو ورودان  است. 

سیف اللهی ادامه داد: دانشجویان نو ورود که تا کنون جهت دریافت این کارت مراجعه ننموده اند، ضمن تکمیل فرم پایش توانمندی‌ها وعلایق فرهنگی در سامانه پویا، می‌توانند با مراجعه به واحد سمعی و بصری معاونت فرهنگی اجتماعی، به دریافت کارت اقدام و از خدمات متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند.

 کارشناس فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند اطهار کرد: دریافت بلیت نیمه بهاء سینما، استفاده رایگان از بانک فیلم و نرم افزار، حضور در جشن ورودی‌های ۹۸، استفاده از جشن‌ها و سایر نامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی، ثبت نام در اردوی زیارتی مشهدمقدس و اردوی بیرجندگردی با تخفیف ویژه  از امکانات فرهنگ کارت دانشجویی است.

انتهای پیام / ط ا

ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان جدید

برچسب ها: دانشگاه ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار