مرز خسروی مهیای پذیرش زائران آذربایجان غربی/عملیات اعزام زائران اربعین حسینی از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود

مدیرکل راهداری وحمل و نقل آذربایجان غربی گفت:عملیات اعزام زائران اربعین حسینی از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود.

مرز خسروی مهیای پذیرش زائران آذربایجان غربی/عملیات اعزام زائران اربعین حسینی از ۱۷ مهرماه آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای  آذربابجان غربی  امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی استان  گفت: از ۱۷ مهرماه عملیات اعزام و از ۳ آبان ماه عملیات برگشت زائران اربعین حسینی آغاز خواهد شد.
 
شکری با بیان اینکه مرز خسروی برای ورود و خروج زائران آذربایجان غربی تعیین شده است افزود: برای اعزام زائران اربعین حسینی  بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس آماده شده است.
 
 مدیرکل راهداری وحمل و نقل آذربابجان غربی بیان کرد:  امسال زائران آذربایجان غربی پس از زیارت از مرز خسروی به کرمانشاه منتقل وسپس به سایر مناطق جابجا خواهند شد.
 
مجرد مدیر منطقه نفت ارومیه هم در ادامه این نشست با بیا ن اینکه سوخت مورد نیاز اتوبوس زائران داخلی و خارجی اربعین حسینی تامین شده است گفت: برای رفاه حال زائران جایگاه‌های سوخت خاصی به این منظور تعیین شده است.
 
مصطفوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه با بیان اینکه امسال ۱۹ موکب از استان در خدمت زائران خواهند بود گفت: تاکنون بالغ بر ۳۱ هزار نفر از آذربایجان غربی برای زیارت اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.
 
انتهای پیام/م
 

آمادگی آذربایجان غربی برای اعزام زائران اربعین حسینی 

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.