اضافه شدن قابلیت رزرو بلیت سینما به دستیار صوتی گوگل

گوگل تصمیم دارد قابلیتی جدید و کاربردی رزرو بلیت سینما را به دستیار هوشمند خود اضافه کند.

گوگل قابلیت رزرو بلیت سینما را به دستیار صوتی خود اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل با سرعتی روز افزون توانایی‌ها و قابلیت‌های دستیار صوتی خود را افزایش می‌دهد. این شرکت در جدیدترین اقدام خود برای ارتقاء امکانات موجود در دستیار صوتی قابلیت رزرو بلیت سینما را به آن اضافه کرده است. گوگل با این اقدام علاوه بر حمایت از محصولات فرهنگی، تهیه بلیت را بسیار راحت‌تر از گذشته ساخته است.


بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل


گوگل با معرفی سرویس Duplex ارتباط خود با کاربران اپلیکیشن‌های مختلف این غول فناوری را به طرز چشمگیری افزایش داد. هوش مصنوعی در این ارتباط نقش کلیدی را ایفا کرده و کیفیت خدمات ارائه شده از گوگل تا حد زیادی به فناوری هوش مصنوعی وابسته است. مهندسان گوگل، هوش مصنوعی را به گونه‌ای به کارگیری کرده‌‌اند که بیشترین خدمات ممکن در تمامی سرویس‌ها به کاربران ارائه شود. 

اضافه شدن قابلیت رزرو بلیت سینما را به دستیار صوتی گوگل

تهیه بلیت سینما راحت‌تر از گذشته با دستیار صوتی گوگل

سرویس Duplex در ابتدا تنها برای کاربران گوگل در ایالات متحده در دسترس بود ولی هم اکنون کشورهای مختلفی از این سرویس استفاده می‌کنند. یک از اهدافی که گوگل همواره به دنبال آن بوده، راحت‌تر کردن کارهای روزانه برای کاربران بوده است. کاربران می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستیار صوتی گوگل کارهای مختلفی نظیر خرید کردن و حتی انجام کارهایی مانند درخواست غذا را انجام دهند. جدیدترین ویژگی دستیار صوتی گوگل امکان رزرو بلیت سینما است. 

کاربران می‌توانند تنها با برقراری ارتباط با دستیار صوتی گوگل در خواست خرید و رزرو بلیت سینما را بیان کنند. در این هنگام گوگل وب‌سایت سینمای مورد نظر کاربر را روی نمایشگر گوشی یا تبلت نمایش می‌دهد و پس از آن کاربران با پرکردن مشخصات و زمان دلخواه خود برای تماشای فیلم، بلیت را خریداری می‌کنند. 

اضافه شدن قابلیت رزرو بلیت سینما را به دستیار صوتی گوگل

هنوز تعداد سینماهای موجود در فهرست دستیار صوتی گوگل محدود است ولی این تعداد به زودی افزایش یافته و کاربران در سراسر جهان به راحتی بلیت فیلم سینمایی مدنظر خود را از طریق دستیار هوشمند گوگل خریداری می‌کنند. 

انتهای پیام/

رزرو بلیت سینما با دستیار صوتی گوگل

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار