استاندار خراسان رضوی:

بیش از ۳۰ قلم کالا در ایران ارزان تر از تمام کشورهای خاورمیانه است

استاندار خراسان رضوی گفت: قیمت بیش از ۳۰ قلم از کالا‌ها در ایران نسبت به همه کشور‌های خاورمیانه ارزان‌تر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم زنگ مهر عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه شهدای نیروی انتظامی، با بیان اینکه خدمات انقلاب باید منصفانه اعلام شود، گفت: قبل از انقلاب جامعه تحت پوشش آموزش و پرورش ۳۰ درصد بود و در حال حاضر به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

او ادامه داد: نرخ با سوادی قبل از انقلاب پایین‌تر از ۴۰ درصد بود در حالی که امروز سوادآموزی در کشور بیش از ۹۰ درصد شده است؛ این‌ها همه خدمات انقلاب محسوب می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: قیمت بیش از ۳۰ قلم از کالا‌هایی که امروز مردم ایران استفاده می‌کنند نسبت به همه کشور‌های خاورمیانه ارزان‌تر است.

رزم حسینی افزود: امروز دشمنان دست به دست هم داده اند تا ناامیدی را در کشور ترویج کرده و استقامت و مقاومت مردم را خدشه دار کنند، اما اگر بخواهیم مستقل باشیم باید هزینه بدهیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانش آموزان هنرستان دخترانه شهدای نیروی انتظامی، تصریح کرد: این مهم نیست که شما در یک منطقه محروم تحصیل می‌کنید چرا که محرومیت در برخی از مواقع فرصت محسوب شده و باعث می‌شود انسان رشد پیدا کند؛ اساسا اکثر افرادی که دنیا را تکان داده اند از طبقه فرودست جامعه بوده اند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر بخواهیم خودمان اشتغال ایجاد کرده و پیشرفت کنیم باید مهارت بیاموزیم؛ مهارت آموزی در آموزش و پرورش یک شاخصه مهم برای پیشرفت دانش آموزان است.
 
انتهای پیام//ف.س
 

استقلال کشور هزینه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.