تحصیل بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در سرخس/ یک دانش آموز از تحصیل بازنماند

مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در مهر ۹۸ در این شهرستان مشغول به تحصیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس دادمحمدی مدیر آموزش و پرورش سرخس، گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ۱۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه‌های آموزش و پرورش ثبت نام و مشغول به تحصیل شدند.

او ادامه داد: در سال جدید تحصیلی یک هزار و ۸۰۰ همکار فرهنگی به عنوان مدیر و معلم در ۹۵۰ کلاس، تدریس این دانش آموزان را برعهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس به اشاره به پایه‌های تحصیلی، گفت: در مقطع ابتدایی ۱۲ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل شدند که ۵۵ درصد آن‌ها را پسران و ۴۵ درصد را دختران تشکیل می‌دهند.

دادمحمدی افزود: همچنین تعداد سه هزار دانش آموز در متوسطه اول و پنج هزار نفر در متوسطه دوم مشغول به تحصیل شدند.

او با اشاره به همکاری ارگان‌ها و خیریه‌های شهرستان در خصوص تهیه نوشت افزار ویژه دانش آموزان بی بضاعت، تصریح کرد: با همکاری خیریه کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، تعداد پنج هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی تهیه و در اختیار دانش آموزانی که بضاعت مالی خرید لوازم التحریر را نداشتند توزیع گردید.

مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: همچنین با همکاری سپاه پاسداران، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، ستاد قرآن و عترت و خیریه‌های شهرستان مرزی سرخس بسته‌های نوشت افزار تهیه و در بین دانش آموزان شهرستان توزیع گردید.

دادمحمدی افزود: خوشبختانه در سال تحصیلی ۹۸ با مساعدت و همکاری مسئولین و خیرین در تهیه نوشت افزار و لوازم التحریر، حتی یک دانش آموز ما که بخاطر نداشتن لوازم التحریر و تهیه کتاب، از تحصیل بازنمانده است.

انتهای پیام //م. ه
 


تحصیل ۱۹ هزار دانش آموز در سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.