دلیل رئالی نشدن پوگبا فاش شد

رسانه‌های انگلیسی پشت پرده و علت اصلی نرفتن هافبک فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید را فاش کردند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های انگلیسی علت اصلی نرفتن پل پوگبا ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد به رئال مادرید، فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه بود نه زیاده خواهی‌های باشگاه انگلیسی، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی که ماه گذشته به پایان رسید به شدت نیازمند جذب یک هافبک، اما در این کار ناکام ماند.

پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد در صدر لیست دلخواه رئال قرار داشت و گزارش‌های متعدد حاکی از آن بود که زین الدین زیدان طرفدار سرسخت هموطن خود است و می‌خواهد به هر قیمتی او را جذب کند. غول‌های لیگ برتر مبلغ ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو برای این فرانسوی می‌خواستند که لوس بلانکوس قادر به پرداخت آن نبود.


بیشتر بخوانید:  اسکولز: رفتن پوگبا به ضرر منچستر یونایتد تمام نمی‌شود


حتی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، گزارش‌های متعدد ادعا کرد مادرید هنوز هم به دنبال پوگبا است و قصد دارد تابستان آینده برای خرید او اقدام کند.

با این حال، همانطور که روزنامه نگار انگلیسی دانکن کسل (از طریق دیلی استار) گزارش داده است، آن‌ها ممکن است دیگر به دنبال این بازیکن فرانسوی نباشند، زیرا فلورنتینو پرز خرید پوگبا را در تابستان وتو کرد.

این گزارش ادعا می‌کند برخلاف تصور رایج مبنی بر اینکه خواسته مالی بالای یونایتد باعث شده رئال مادرید از پیگیری خرید او خودداری کند، این پرز بود که تصمیم گرفت از جذب پوگبا که هدف اصلی زیدان برای تابستان بود، منصرف شود.

اکنون با گذشت تقریباً نه ماه تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی، می‌توان در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره ماجرای پوگبا ارائه کرد.


بیشتر بخوانید: فردیناند: هازارد در زمان اشتباهی به رئال مادرید پیوست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار