ارائه خدمات درمانی بهداشت در اندیکا

مسئول گروه جهادی شهید بقایی به ارائه عملکرد این گروه جهادی در بخش چلو اندیکا پرداخت.

مهدی شرفیان، مسئول گروه جهادی شهید بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اردوی جهادی اندیکا طی ۳ روز در بخش چلو شروع  برگزار شد و در این اردو، ۶۵ نفر از دوستان جهادگرِخواهر و برادر، شرکت کرده که به کارگروه‌های درمانی، فرهنگی، غربالگری، عمرانی، پشتیبانی و رسانه تقسیم بندی شده و به ارائه خدمت پرداختند.

وی افزود: تیم درمانی اعزامی در این اردو شامل پزشک عمومی، دندان پزشک، داروساز، ماما، فیزیوتراپ، پرستار و متخصصین اطفال، چشم، داخلی، اعصاب و روان و زنان بود که در طی این مدت .. ویزیت رایگان با توزیع رایگان دارو انجام شد.

شرفیان بیان داشت: در بخش دندان پزشکی، با تهیه ۴ عدد یونیت دندانپزشکی و حضور ۴ دندانپزشک، ۵۰۰ نفر ویزیت شدند که برای ۱۰ مورد ترمیم، ۲۲ مورد عصب کشی و ۲۸۰ مورد کشیدن دندان صورت گرفت و در روز سوم، با حضور متخصصین ۷۰ ویزیت اطفال، ۵۴ ویزیت زنان، ۱۳۴ ویزیت داخلی، ۳۹ ویزیت روان پزشکی و ۸۴ ویزیت چشم صورت پذیرفت و در بخش فیزیوتراپی و غربالگری شنوایی به ترتیب ۱۶ و ۷۴ ویزیت نیز انجام گردید.

مسئول گروه جهادی شهید بقایی تصریح کرد: علاوه بر برپایی موکب و پخش شربت و بازی با کودکان، کلاس‌های آموزشی و سرگرم کننده همچون آموزش احکام، وضو، نماز، قرآن و نمددوزی برگزار شدکه ضمن برگزاری این کلاس ها، مشاوره‌های بهداشتی از سوی خواهران ماما به مادران ارائه شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین ۱۵۰ عدد بسته بهداشتی و خوراکی میان مردم نیازمند منطقه توزیع شد و کارگروه عمرانی نیز با ترمیم و گچ کاری سقف کلاس‌های درس مدرسه مشترک دبستان و راهنمایی در روستای کردوف به ارائه خدمت پرداختند.

انتهای پیام/م

ویزیت رایگان بیماران در اندیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.