در کرمان؛

تهران فاتح مسابقات مچ اندازی کارگران کشور شد + تصاویر

مسابقات مچ اندازی قهرمانی کارگران کشور در کرمان با قهرمانی تهرانی ها پایان یافت.

مسعود سلطانی، دبیر انجمن بدنسازی و پرورش اندام هیئت ورزش کارگری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی کارگران کشور، جام شهدای کارگر با حضور هشت تیم از استان‌های چهار محال و بختیاری، هرمزگان، قزوین، کرمان، فارس، خوزستان، یزد و تهران در رده ی سنی بزرگسالان به میزبانی کرمان برگزار شد.

تهران فاتح مسابقات مچ اندازی کارگران کشور شد

او با اشاره به اینکه تیم کرمان در قالب ۱۰ شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور یافت، افزود: مسابقات در دو بخش مچ اندازان راست دست و چپ دست با تعداد ۲۵ نفر در دو نوبت مقدماتی و فینال پیگیری شد.

تهران فاتح مسابقات مچ اندازی کارگران کشور شد

سلطانی با بیان اینکه در این مسابقات شرکت کنندگان در ۵ وزن حضور داشتند، گفت: در پایان این مسابقات در دو بخش راست دست و چپ دست در دسته ۷۰ کیلوگرم، محمد رضا اکبری از تهران، در دسته ۸۰ کیلوگرم سعید رحمانی از تهران، در دسته ۹۰ کیلوگرم غلام حسین لشکری از قزوین، در دسته ۱۰۰ کیلوگرم ضیاء شجاعی از خوزستان، و در دسته مثبت ۱۰۰ کیلوگرم احسان مهرافزا از استان تهران عناوین نخست رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

تهران فاتح مسابقات مچ اندازی کارگران کشور شد

او افزود: این مسابقات بخش رقابتی قهرمان قهرمانان نیز داشت که نفرات اول دسته‌های وزنی با یکدیگر رقابت کردند و احسان مهر افزا از استان تهران موفق شد دیگر رقبای خودرا شکست دهد و مقام قهرمان قهرمانان مسابقات را از آن خود کند.

تهران فاتح مسابقات مچ اندازی کارگران کشور شد
سلطانی تصریح کرد: در بخش تیمی رقابت‌ها نیز تیم‌های تهران، کرمان و یزد بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

او با اعلام اینکه در پایان این مسابقات، با حضور مسئولان کاپ قهرمانی به سرپرستان ۳ تیم برتر مسابقات اهدا شد، بیان داشت: این مسابقات به همت انجمن بدنسازی و پرورش هیئت ورزش کارگری استان کرمان و با حمایت‌ها و پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش جوانان استان برگزار شد.

تهران فاتح مسابقات مچ اندازی کارگران کشور شد

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات مچ اندازی قهرمانی کارگران کشور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار