مقام حماس: صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد ائتلاف در منطقه برای ترور قاسم سلیمانی هستند

مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت فلسطین به طرح اسراییلی عربی آمریکایی برای ترور فرمانده نیروی سپاه قدس واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، اسامه حمدان، مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به طرح اسراییلی عربی آمریکایی برای ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس واکنش نشان داد.

بر این اساس، حمدان گفت: طراحی برای ترور ژنرال سلیمانی نشان می‌دهد که اسراییلی‌ها به دنبال ائتلاف با برخی کشور‌های منطقه هستند. آقای سلیمانی نقش بی بدیلی در گسترش مقاومت داشته است که من به دلیل مسائل امنیتی نمی‌تواند جزئیات آن را ذکر کنم.

وی افزود: یکی از مواردی که باید در نظر گرفت این است که کوشش برای ترور فرمانده سپاه قدس نشان می‌دهد آمریکا در راستای نفوذ به کشور‌های منطقه در حال ایجاد ائتلاف است.

دیروز حجت الاسلام والمسلمین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه در تشریح بخشی از طراحی سرویس های عبری-عربی برای ترور فرمانده نیروی قدس سپاه بیان داشت: در این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه افزود: آنها با این اقدام شوم درصدد بودند یک جنگ مذهبی را راه اندازی و بگویند مسئله انتقام داخلی بوده است. اما به فضل الهی برغم برنامه ریزی چند ساله به سد هوشمندی و هوشیاری فرزندان ملت ایران برخورد و قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
چه قدر احمقن که فکر کردن با ترور اشخاص و چهره های نظام و انقلاب ما ضعیف میشیم...با اینکارا ما رو قویتر میکنین
آخرین اخبار