در واکنش به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نُجَباء؛

اندیشکده صهیونیستی: نُجَباء در شبکه‌های اجتماعی، اسرائیل را تهدید می‌کند

وب‌سایت اندیشکده «اورشلیم» به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نُجَباء در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

اندیشکده صهیونیستی: نُجَباء در شبکه‎های اجتماعی، اسرائیل را تهدید می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اندیشکده صهیونیستی "اورشلیم" که در حوزه امنیت، دیپلماسی و حقوق بین‌الملل فعالیت می‌کند، به انتشار کلیپی از مقاومت اسلامی نُجَباء در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

پایگاه اینترنتی این اندیشکده گزارش داد: نُجَباء، گروه شیعه عراقی، در حساب توئیتری‌اش کلیپی حاوی عبارات عبری منتشر کرده است که اولین تهدید ضداسرائیلی در نوع خود به‌شمار می‌رود.

وب‌سایت اندیشکده اورشلیم افزود: در کلیپ منتشره، اعضای این گروه نظامی عکس‌هایی از آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در دست دارند و در پس زمینه آن، به زبان عبری نوشته شده است: «اگر به ما حمله کنید، ما به عمق سرزمین شما حمله خواهیم کرد».

این منبع صهیونیستی در ادامه با انتشار تصویر بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین «ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، خاطرنشان ساخته است: جنبش نُجَباء در کنار سایر گروه‌های الحشد الشعبی عراق، به‌عنوان بخشی از کمپین پرقدرت ایران علیه آمریکا و اسرائیل فعالیت می‌کند.

بر اساس گزارش این اندیشکده اسرائیلی، اعضای نُجَباء به پیروی از ایدئولوژی جمهوری اسلامی و تبعیت از «قاسم سلیمانی» افتخار می‌کنند و در جنگ داخلی سوریه به‌ویژه نبرد "حلب" نقش مؤثری ایفا کرده‌اند.

 وب‌سایت فوق همچنین یادآور شد: هم‌اکنون این گروه در منطقه مرزی عراق ـ سوریه حضور پررنگ‌تری دارد. آن‌ها از سال ۲۰۱۴ به پهپاد ایرانی "یاسر" مجهز شده‌اند و در عملیات‌های نظامی خود از آن استفاده می‌کنند.

در بخش پایانی گزارش اندیشکده اورشلیم، تصویری از حضور مهندس «نصر الشِمَّری» سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در همایش "کاخ سیاه" درج شده است که با مشارکت نمایندگان جبهه مقاومت در محل لانه جاسوسی سابق واقع در تهران برگزار شد.

این منبع اسرائیلی ذیل تصویر یادشده، آورده است: «اکرم الکعبی» دبیرکل نُجَباء اخیرا به آمریکا و هم‌پیمانانش از جمله اسرائیل هشدار داد که در صورت ادامه توطئه‌چینی علیه عراق، گروه‎های مقاومت ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکارچی
۱۳:۵۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
بسم‌الله قاسم الجبارین نجبا انشالله بزودی آسرایی ل و صهیون را بد جوری درمانده خواد کرد. اللهم لولیک الفرج. یبن الحسن.
آخرین اخبار