بصیرت،ولایتمداری ،ایثار و شهادت طلبی از خصایص شهدا است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در ساری، گفت: بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت طلبی از خصایص شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در مراسم عطرافشانی و غبار روبی مزار شهداء در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای عرضه نظم و امنیت، گفت: برگزاری مراسم عطرافشانی گلزار شهدا تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و تجدید بیعت با آن‌ها است.

او افزود: ما امروز آمده ایم تا به شهدا بگوییم که‌ای شهیدان شما زنده اید و همانگونه که در قرآن آمده نزد خداوند خود روزی می‌خورید و ما به شما بدهکار و محتاجیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: جایگاه شهدا بسیار رفیع است و ما از شهدا می‌خواهیم تا در نزد خداوند متعال روحیه شهادت طلبی، انقلابی و جهادی را به ما عنایت فرماید.

حجت الاسلام رضایی افزود: بنا نهاده اند تا نام شهدا را از روی تابلو‌های کوچه و خیابان‌ها حذف کنند در حالیکه نمی‌دانند شهدا ماندنی هستند و هرگز از یاد‌ها نخواهند رفت.

او با اشاره به شعار روز اول هفته نیروی انتظامی پلیس، بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت طلبی، گفت: این سه خصلت از خصایص شهدا بود که آن‌ها را به این جایگاه رسانده و در عالم هستی جاودانه شده اند.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه پلیس باید بصیرت داشته باشد، افزود: ولایتمداری رمز موفقیت پلیس در ماموریت‌های محوله است و باید بداند ولایت در تداوم ولایت فقیه و ولایت ائمه اطهار و ولایت پیامبر و خداوند است.

در این مراسم پس از مداحی و نوحه خوانی، فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان ضمن غبار روبی و عطر افشانی با اهدای گل مزار شهدا را گلباران کردند.

انتهای پیام/س
 

غبار روبی مزار شهدا در هفته نیروی انتظامی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار