اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دستگاه قضایی هرمزگان

در سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به بندرعباس ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دستگاه قضایی هرمزگان اختصاص یافت.

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دستگاه قضایی هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، رئیس قوه قضائیه در نشست خبری در فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس گفت: در جلسه همکاران قضایی ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات قوه قضائیه و اعتبارات استانی برای رفع مشکلات زندان ها، دادگستری‌ها و پزشکی قانونی هرمزگان اختصاص یافت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: راه اندازی دادگستری در بشاگرد نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

او گفت: در این جلسه ۹ هیات که از سه هفته قبل به تمام شهرستان‌های استان اعزام شده بودند گزارش‌های خود از وضعیت قضایی در شهرستان‌های هرمزگان را ارائه کردند.

رئیس قوه قضائیه  افزود: همچنین پنج هیات نیز گزارش های خود را از بازدید از وضعیت سازمان زندان ها، پزشکی قانونی، دادگاه‌ها و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مرکز استان ارائه دادند و برای رفع کمبود نیروی انسانی و قضایی و اداری تصمیم گرفته شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: در بازدید از بندرشهید رجایی که ۵۰ درصد از صادرات و واردات کشور از آن صورت می‌گیرد برای شناخت و شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته تصمیمات مهمی گرفته شد.

او افزود: هماهنگی همه دستگاه‌ها و پیگیری مبارزه بدون وقفه با قاچاق کالا تا رسیدن به نتیجه از برنامه‌های قوه قضائیه در هرمزگان است.

رئیس دستگاه قضا گفت: وحدت همه اقوام و مذاهب و وجود نخبگان نقش مهمی در توسعه هرمزگان داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: کاهش ورود پرونده به دادگاه‌ها و جمعیت کیفری، رسیدگی سریع به پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی از برنامه‌های قوه قضائیه است.

انتهای پیام/ب

اختصاص اعتبار به دادگستری هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.