امام جمعه اهواز:

اربعین امسال باید با الگو پذیری راه شهدا باشد

امام جمعه اهواز گفت: اربعین امسال باید با الگو پذیری راه شهدا باشد و باید به دنبال رسیدن به خدای متعال و لقای الهی باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) کلانشهر اهواز گفت: اربعین امسال باید با الگو پذیری راه شهدا باشد، در اربعین باید به دنبال رسیدن به خدای متعال و لقای الهی بود و این مهم از طریق قدم نهادن در مسیر اربعین و راه اهلبیت (ع) میسر می‌شو. د

او افزود: اربعین یک فرد صرفا سر زدن به یک موکب و قدم گذاشتن به موکبی دیگر نیست، بلکه نماز اهل وقت که پیام ظهر عاشورا بود را باید رعایت کند.

حجت الاسلام موسوی فرد، اربعین را فرصتی برای دوری از شرک و پاک شدن از گناهان دانست و اظهار داشت: در ایام اربعین وحدت را دوچندان کنیم و دست نیازمندان را بگیریم.

رعایت حجاب در اربعین مهم است

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت حجاب بخصوص در ایام اربعین تاکید و تصریح کرد: زائر امام حسین (ع) باید حجاب را رعایت کند.

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد اذعان داشت: رعایت موادر عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها امری ضروری است و معاینه مردان را پزشک مرد و معاینه زنان را پزشکان زن انجام دهد.

نماینده ولی فقیه استان خوزستان ضمن تبریک هفته ناجا و عرض خدا قوت به حافظان امنیت در جامعه گفت: حفظ امنیت زائران امری مهم و ضروری است که نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی باید با انجام اقدامات ویژه و رصد شبانه روزی مرز و مسیر تردد زائران، امنیت آن‌ها را تامین نمایند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: نماز جمعه ، اربعین ۹۸
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.