فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی:

مردم هوشمندانه فراخوان تجمعات غیرقانونی را بی‌پاسخ گذاشته‌اند

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: مردم استان بیش از نیمی از هیاهو‌های بیگانگان درخصوص فراخوان تجمع را بی پاسخ گذاشته‌اند. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سید کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد،گفت: مردم این استان نسبت به سال قبل هوشمندانه‌تر عمل کرده اند و بیش از نیمی از هیاهو‌های بیگانگان در خصوص فراخوان تجمع را بی پاسخ گذاشته‌اند. 

او ادامه داد: تجمعات مردم در استان نسبت به سال پیش کاهش پیدا کرده است و این موضوع از افتخارات مردم و مسئولان است و البته باید سپاسگزار و قدردان مردم بود و حضور مردم در راهپیمایی‌های با شکوه ۲۲ بهمن و روز قدس را هم نباید فراموش کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی  همچنین به ارتباط مردمی با سامانه ۱۹۷ اشاره و تصریح کرد: در چند ماه قبل هشت هزار مورد تشکر و چهار هزار مورد انتقاد و پیشنهاد در این سامانه ثبت شده است که نشان می‌دهد ۱۹۷ بستری مناسب برای برقراری ارتباط مردم با مسئولان است.

سردار تقوی با اشاره بر رعایت عفاف و حجاب در مشهد افزود: تیم‌هایی برای ورود در این عرصه به ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی تشکیل شده است و در کنار این اقدامات، حمایت از ناهیان از منکر نیز مورد توجه نیروی انتظامی قرار گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به بروز بخش عمده سرقت‌ها توسط معتادان متجاهر تا کنون سه هزار معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده اند و در مراکز ویژه نگهداری می‌شوند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی نسبت به افزایش وقوع نزاع‌ها در خراسان رضوی هشدار داد و گفت: نگرانی از وقوع نزاع‌های دسته جمعی افزایش یافته است و سوال این است که چرا در این خصوص مراجعه به قانون مورد توجه قرار نگرفته است؟

سردار تقوی افزود: طی امسال بیش از ۶۰ هزار پرونده نزاع در کلانتری‌ها با کمک مراکز مشاوره‌ای موجود در این کلانتری‌ها مختومه شده است و این نیرو اصلاح و صلح و سازش بین مردم را همچنان پیگیری می‌کند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

۶۰ هزار پرونده نزاع درکلانتری‌های استان مختومه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.