استیلی: بعید می‌دانم به این زودی‌ها آروزی کاشانی محقق شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، بعید می‌دانم آرزوی کاشانی برآورده شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه مراسم تشییع جنازه مرحوم جعفر کاشانی اظهار داشت: ابتدا جا دارد این اتفاق را به همه مردم و جامعه ورزش تسلیت بگویم چرا که اسطوره مکتب اخلاق را از دست دادیم. او در باشگاه شاهین برای بچه‌ها نوشته بود که اول درس بخوانند و سپس به سراغ ورزش بروند.

استیلی: بعید می‌دانم به این زودی‌ها آروزی کاشانی محقق شود

او ادامه داد: یکی-۲ سالی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در کنار او بودم و همه از فضیلت های اخلاقی او باخبر بودند و امیدوارم قدر دیگر پیشکسوتان مان را بیشتر بدانیم. به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به آن‌ها صبر عنایت کند و قدر دیگر پیشکسوتان را بیشتر بدانیم.


بیشتر بخوانید: خاطره جالب مدیر عامل اسبق استقلال از مرحوم کاشانی


استیلی افزود: در این مدتی که در هیئت مدیره پرسپولیس بودیم، ارتباط نزدیکی با هم داشتیم و من و زادمهر و کلانی، همواره از کاشانی یاد می‌کرفتیم و همیشه دغدغه اش این بود که تیم‌ها تبدیل با باشگاه شوند که امیدوارم این موضوع محقق شود هرچند با این شرایطی که وجود دارد، بعید می‌دانم این موضوع حالا حالا‌ها اتفاق بیفتد. در این سال‌ها همیشه برد برای سرمربی و مدیر عامل بوده و باخت‌ها به حساب هیئت مدیره حساب شده است.

انتهای پیام/

اظهارات حمید استیلی درباره مرحوم کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار