رئیس کمیته‌های آموزش هیئت فوتبال؛

تأثیر و حساسیت فوتسال بیش از فوتبال است

رئیس کمیته‌های آموزش و مالی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: فضای حاکم بر فوتسال بسیار سنگین و حساس‌تر از فوتبال است و این می‌تواند جامعه را به شدت متأثر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا دادگر، رئیس کمیته‌های آموزش و مالی هیئت فوتبال استان کرمان در حاشیه‌ی مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا به میزبانی کرمان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان خدوم این اُرگان، آرامش امروز جامعه را حاصل زحمات این عزیزان عنوان کرد و با اشاره به اینکه این آرامش در پیشرفت تمام ساختار جامعه مؤثر است، گفت: درون آرام سبب می‌شود انسان بتواند در برابر مصائب و مشکلات بیرونی قوی عمل کند و اسیر خودباختگی و ضعف نشود.

او افزود: ما اکنون در معرض تهدیدات مختلفی هستیم، اما زحمتی که نیروی انتظامی می‌کشد، باعث می‌شود، کشور آرامی داشته باشیم و مردم در کمال آرامش زندگی کنند و این سبب می‌شود بتوانیم در برابر تهدیدات خارجی قوی عمل کنیم.

دادگر از فدراسیون فوتبال به ویژه کمیته آموزش این فدراسیون که همکاری‌های لازم را در برگزاری این دوره‌ی آموزشی داشتند، قدردانی و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های کمیته آموزش به صورت کشوری، منطقه ای، استانی و در محدوده‌ی شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد.

او بیان داشت: کلاسی که هم اکنون در خدمتتان هستیم به صورت منطقه‌ای شامل استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، هرمزگان و فارس که نمایندگان آن‌ها در کلاس حضور پیدا کرده اند، برگزار می‌شود.

رئیس کمیته‌های آموزش و مالی هیئت فوتبال استان کرمان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در دوره، برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

 

دادگر ابراز امیدواری کرد: این مربیان آغاز خوبی داشته باشند و خاطره‌ی خوبی از کرمان در ذهنشان بماند.

او با اشاره به اینکه دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در بخش آقایان با حضور ۱۵ شرکت کننده از استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و اصفهان برگزار می‌شود، افزود: ۶ نفر از این شرکت کنندگان با مدرک دیپلم، یک نفر فوق دیپلم، ۶ نفر لیسانس و سه نفر هم دارای تحصیلات تکمیلی هستند.

دادگر با اعلام اینکه سه ماه پیگیری برگزاری این کلاس بودیم، تصریح کرد: پس از صحبت با مربیان مختلف توانستیم با آقای عارفیان به عنوان مربی دوره به هماهنگی برسیم که از طریق کمیته آموزش اقدامات لازم انجام شد.

او از تمام ارکان هیئت به منظور اقداماتشان در برگزاری این دوره قدردانی کرد و از شرکت کنندگان در کلاس خواست: ضمن رعایت نظم، با توجه به سطح بالای این دوره، حداکثر بهره برداری را از کلاس داشته باشند.

دادگر بیان داشت: جامعه فوتسال روز به روز در حال رشد است و با توجه به زیرساخت‌هایی که در اقصی نقاط کشور وجود دارد، حتی بخش‌ها و مناطق دور افتاده که یک سالن برگزاری رقابت‌ها دارد، بنابراین رشد و پیشرفتشان بسیار سریع رخ خواهد داد، پس انتظارات و توقعات هم به تبع این پیشرفت، بیشتر می‌شود.

 

رئیس کمیته‌های آموزش و مالی هیئت فوتبال استان کرمان خطاب به مربیان گفت: شما که به عنوان مربی در این عرصه فعالیت می‌کنید، مسئولیت و وظیفه تان بسیار خطیر است.

دادگر به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور اشاره کرد و افزود: امروز فضای فوتسال بسیار سنگین‌تر و حساس‌تر از فوتبال است و این می‌تواند به شدت جامعه را متأثر کند.

او با بیان اینکه همه‌ی ارکان و اعضای برگزاری رقابت‌های فوتسال نفس در نفس هم دارند تلاش می‌کنند، هشدار داد: کوچکترین بی توجهی منجر به اتفاق بزرگی می‌شود که می‌تواند مثبت یا منفی باشد.

دادگر تصریح کرد: بازیکنان، کادر فنی، داوران، تماشاگران سینه به سینه هم تلاش می‌کنند و این موضوع خیلی مهم و حساس است، پس مربیان نیز باید به لحاظ روحی و روانی خود را تقویت و به لحاظ دانش فنی خود را مجهز کنند و مسلط باشند تا بتوانند منشأ خیر و برکت باشند.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان دوره آموزشی مربیگری سطح دو فوتسال آسیا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار