سردار رحیمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

آموزش ۳۰۰ هزار راننده متخلف درسال توسط پلیس

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در سال بیش از ۳۰۰ هزار نفر را در تهران آموزش می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که امروز ۱۲ مهرماه تشکیل شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در سومین روز هفته ناجا از ۲۹۴ نمونه ترافیکی که چندین سال خلاف انجام نداده‌اند تجلیل شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در حال حاضر حدود ۱۶ هزار نفر کشته در سال داریم  و علی رغم تمام تلاشی که شده، هنوز این عدد یک عدد وحشتناکی است.

او با بیان اینکه فکر میکنم باید یک اراده عمومی و جمعی برای رعایت قوانین و مقررات در جامعه رقم بزنیم، گفت: باید یک کار جهادی را توسط همه‌ی آحاد جامعه در کشور رقم زنیم.

سردار رحیمی بیان کرد: اعتقاد من این است که باید یک حرکت عمومی و جمعی انجام شود و مردم پای کار آیند، همچنین NGO‌هایی که در این بخش فعالیت دارند باید خیلی جدی و با برنامه‌تر پای کار بیایند.


بیشتر بخوانید: برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با مسافربر‌های غیر مجاز


رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی ما باید وارد شوند، گفت: ما در حال حاضر در کتب بررسی می‌کنیم و به ندرت موضوعی تحت عنوان انضباط و نظم عمومی را میبینیم. در حالی که از بی نظمی و بی قانونی لطمه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف می‌خوریم و این موضوع باید باجدیت دنبال شود.

او افزود: در حال حاضر اقدامات و کلاس‌های آموزشی که نیروی انتظامی برای راهنمایی و مجرب سازی رانندگان و راکبین انجام میدهد، یک اقدام وسیعی است.

سردار رحیمی با اشاره به آموزش رانندگان وسایل نقلیه گفت: در سال بیش از ۳۰۰ هزار نفر را در تهران آموزش می‌دهیم.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: ما مکان‌های حادثه خیز زیادی در داخل شهر‌ها و برون شهر‌ها داریم که شهرداری‌ها و راهداری‌ها باید بر این موضوع توجه واحتمام جدی داشته باشند.

او بیان کرد: در حوزه ساخت خودرو و ایمنی آن در کشورمان به خصوص خودرو‌های داخلی یک مشکل جدی داریم، که دست اندرکاران این بخش باید توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار