سردار رحیمی خبرداد؛

ثمرات و برکات دلاور مردی‌های شهیدان و ایثارگران همچنان جاری و ساری است

رئیس پلیس پایتخت گفت: ثمرات و برکات دلاور مردی‌های شهیدان و ایثارگران همچنان جاری و ساری است بگونه‌ای که دشمنان ما بعد گذشت سال‌های متمادی از پایان جنگ ۸ ساله همچنان توان رویارویی با ما را در خود نمی‌بینند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی با حضور در منزل خانواده شهید خادم الحسینی با اشاره به اینکه شهادت میراث انبیاء اولیا و صلحا است که خداوند به بندگان خاص خود ارزانی می‌دارد، بیان داشت: شهد نوشین شهادت را تنها کسانی می‌نوشند که در مکتب عشق، ایثار و ایمان برترین بوده اند و چه بسیار کسانیکه در این مکتب یک شبه راه صد ساله را پیموده اند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان خالصانه و خاضعانه همه هستی خود را در تبق اخلاص گذاشته و آن را بی هیچ چشم‌داشتی تقدیم خداوند متعال کرده اند، افزود: پاداش و عوض شهیدان را خدا خواهد داد همانگونه که وعده داده است که شهیدان عند ربهم یرزقون هستند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران ما در دفاع مقدس که هم آوردی نابرابر و ناجوانمردانه در برابر دشمنی تا بن دندان مسلح بود، گفت:رزمندگان اسلام با دستانی خالی، اما با سلاح ایمان و اراده ایستادند و مردانه از حدود و ثغور این مرز و بوم دفاع کردند و نشان دادند جوانان و مردان و زنان این سرزمین از تبار علویون و فاطمیون هستند و هرگز تسلیم ظلم و زور نخواهند شد.

وی افزود: ثمرات و برکات دلاور مردی‌های شهیدان و ایثارگران همچنان جاری و ساری است بگونه‌ای که دشمنان ما بعد گذشت سال‌های متمادی از پایان جنگ ۸ ساله همچنان توان رویارویی با ما را در خود نمی‌بینند.


بیشتر بخوانید: نام شهیدان بر تارک انقلاب می‌درخشد


سردار رحیمی اظهار داشت: در باغ شهادت همواره در نیروی انتظامی باز باز است و هر از گاهی شهیدی از سبزپوشان سرو قامت نیروی انتظامی در دفاع از ارزش‌های دینی تقدیم می‌کند تا خدشه‌ای به امنیت و آرامش جامعه و ارد نشود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تکریم شهدا و خانواده گرانقدر آن‌ها را بر خود لازم می‌دانیم، افزود: دیدار خانواده معظم شهدا توفیق بزرگی است که خداوند متعال به ما ارزانی می‌دارد و از این بابت خداوند را شاکریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نام شهدا زینت بخش کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و دیار ماست، عنوان داشت: نام شهدا بر تارک کوچه‌ها و ... در حقیقت نماد شجاعت، مظلومیت، پایداری، استقامت، مردانگی است که باید پاس داشته شود و هرگز به بوته فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار