قاضی آمریکایی؛

کاربران آمریکایی نسبت به حفره موجود در محصولات اپل اعتراض ندارند

قاضی آمریکایی اعلام کرد هیچ کاربری در آمریکا به فناوری ناچ موجود در محصولات اپل اعتراض ندارد.

کاربران آمریکایی نسبت به حفره موجود در محصولات اپل اعتراض ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل از زمان عرضه گوشی آیفون X فناوری ناچ را در نمایشگر‌های گوشی‌های خود اضافه کرد. عرضه این فناوری در سال ۲۰۱۷ تحولی در صنعت تلفن‌های همراه هوشمند بود و توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. حال بسیاری از شرکت‌های جهان با الگوبرداری از اپل و اجرای ایده‌هایی جالب، نمایشگر‌های خاصی را با ناچ اختصاصی طراحی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن لوگوی درخشان به آیفون‌های آینده اپل + تصویر


اخیرا برخی از کاربران فناوری ناچ را باعث کاهش زیبایی نمایشگر گوشی و ایجاد مزاحمت در هنگام مشاهده تصویر قابل نمایش در گوشی دانستند. در پاسخ به این انتقادات یکی از مقام‌های قضایی آمریکا گفت: "در این کشور هیچ‌کس نسب به فناوری ناچ در صفحه نمایش دستگاه‌های مختلف اپل اعتراضی ندارد."

کاربران آمریکایی نسبت به حفره موجود در محصولات اپل اعتراض ندارند

ناچ موجو در دستگاه‌های اپل دردسر یا عاملی برای فروش بیشتر آیفون؟

صحبت‌های این قاضی آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که برخی از رسانه‌های این کشور، در ماه دسامبر سال گذشته از شکل‌گیری پرونده شکایتی مبنی بر اعتراض برخی از کاربران iPhone X، iPhone XR، iPhone XS و iPhone XS Max به شکاف یا همان ناچ موجود در این گوشی‌ها خبر دادند. با اینکه جزئیات زیادی از این شکایت برای عموم منتشر نشد، ولی برخی از کاربران مدعی هستند ناچ گوشی‌های آیفون تا حدودی در عملکرد صحیح صفحه نمایش این دستگاه‌ها اختلال ایجاد کرده است و پس از مدتی استفاده از گوشی، نگاه کردن به صفحه نمایش را آزار دهنده می‌کند.

تعدادی از کارشناسان فناوری معتقدند شکاف موجود در بالای نمایشگر، سبب شده است اپل تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه نمایش را کاهش دهد و در نتیجه کیفیت تصویر را پایین بیاورد. علاوه بر کیفیت تصویر، اندازه صفحه نمایش نیز کوچک‌تر می‌شود، ولی سازنده هم‌چنان ابعادی غیرواقعی را برای گوشی اعلام می‌دهد.

کاربران آمریکایی نسبت به حفره موجود در محصولات اپل اعتراض ندارند

تاکنون هیچ‌کدام از اتهامات مطرح شده بر علیه اپل به اثبات نرسیده است. در صورت اثبات صحبت‌های مطرح شده در مورد گوشی‌های آیفون، شرکا اپل با دردسر بزرگی مواجه خواهد شد و مطمئنا بر روی میزان محبوبیت این شرکت حتی در آمریکا نیز تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

اپل درگیر با پرونده شکایت کاربران از ناچ موجود در گوشی‌های آیفون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار