قاسمی: با برگزاری اردوهای خوب به کسب سهمیه المپیک امیدوار شدم

دونده کشورمان گفت: با برگزاری اردو‌های خوب و منظم می‌توانم به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو امید داشته باشم.

رضا قاسمی دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایطش پیش از اعزام به مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) اظهار کرد: من در دوره قبل مسابقات سیزم توانستم مدال نقره بگیرم و امیدوار هستم امسال هم مدال کسب کنم. من به همراه تفتیان، ابارقی و خدیور در مسابقات دوومیدانی سیزم شرکت می‌کنیم و شانس کسب مدال در این رقابت‌ها را داریم.

قاسمی درباره اینکه امکانات برای حضور قدرتمند در مسابقات راضی کننده است یا خیر گفت: ما ۲ اردو قبل از اعزام به مسابقات سیزم داریم. تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. برای کسب سهمیه المپیک هم سال آینده در مسابقات بین المللی شرکت می‌کنم. به هر حال با برگزاری اردو‌های خوب می‌توانم به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشم.

دونده کشورمان درباره اینکه دوومیدانی کشورمان در المپیک قبلی ۱۰ سهمیه داشت، اما اکنون فقط ۲ سهمیه دارد و امیدی به کسب سهمیه‌های بیشتر وجود دارد یا خیر، گفت: شرایط سخت است و ما دوومیدانی کاران با دویدن در ورزشگاه آفتاب انقلاب رکورد و رنکینگ مان خراب شد و باید در مسابقات برون مرزی بزرگ شرکت کنیم تا رنکینگ خود را افزایش بدهیم و بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: قاسمی: فدراسیون دوومیدانی حمایتی از من نکرده است


انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درباره برنامه اش برای کسب سهمیه المپیک توکیو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار