قهرمان سابق دوومیدانی:

مشخص بود تفتیان در مسابقات جهانی موفق نمی‌شود/ حدادی توانایی کسب مدال در دوحه قطر را دارد

رحیمیان گفت: از ابتدا معلوم بود که تفتیان در مسابقات جهانی هم نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

علی رحیمیان قهرمان سابق دوومیدانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در مسابقات جهانی دوحه قطر اظهار کرد: همانطور که قبل از مسابقات جهانی گفتم ورزشکاری به جز حدادی نمی‌تواند مدالی در این رقابت‌ها بگیرد و مشاهده کردید که تفتیان و پیرجهان حذف شدند. فدراسیون دوومیدانی از نتایج و رکورد‌های ورزشکاران اطلاع داشت و امید واهی به آن‌ها داد.  

او ادامه داد: تفتیان در مسابقات آسیایی هم نتوانست مدال بگیرد و معلوم بود که در مسابقات جهانی هم نمی‌تواند موفقیتی کسب کند. به نظرم فدراسیون دوومیدانی مقصر است که با وجود اینکه از عملکرد تفتیان اطلاع داشت برای او مربی فرانسوی انتخاب کرد. به هر حال هر کسی در فدراسیون دوومیدانی جای خودش نیست.  

رحیمیان درباره شانس حدادی برای کسب مدال در مسابقات جهانی بیان کرد: به نظرم حدادی امشب دوشنبه می‌تواند رکورد بهتری به ثبت برساند و در یکی از سکو‌ها قرار بگیرد.  

قهرمان سابق دوومیدانی درباره آینده فدراسیون دوومیدانی گفت: نتایج دوومیدانی در مسابقات جهانی خوب نبوده است و اگر ورزشکاری مدالی کسب کرده، با زحمت خود بدست آورده است. به نظرم فردی برای ریاست فدراسیون دوومیدانی باید انتخاب شود که  جزء زحمت کشان این رشته ورزشی باشد.  

او درباره تیمور غیاثی بیان کرد: دوومیدانی کشورمان را با تیمور غیاثی می‌شناسند و او با مجید کیهانی مشکل داشت که فرد دیگری را جایگزینش در سازمان تیم‌های ملی کردند.


 بیشتر بخوانید: توقف تفتیان و پیرجهان در دور مقدماتی


انتهای پیام/ 

اظهارات رحیمیان درباره نتایج دوومیدانی کاران در مسابقات جهانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار