پیرجهان: جو سنگین مسابقات جهانی مانع از ثبت رکوردم شد/ امیدوارم در رقابت‌های سیزم سهمیه المپیک بگیرم

نماینده کشورمان در مسابقات جهانی دوومیدانی گفت: نتوانستم رکوردم را بزنم چرا که در زمان مسابقه نتوانستم مانع را رد کنم.

مهدی پیرجهان نماینده کشورمان در دوی ۴۰۰ متر با مانع در مسابقات جهانی دوحه قطر در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت حذفش در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات جهانی در بالاترین سطح خود برگزار شد، اما از نتیجه کسب شده در مسابقات جهانی راضی نیستم. به هر حال  من نتوانستم رکوردم را بزنم چرا که در زمان مسابقه پایم قفل شد و  نتوانستم مانع را رد کنم و شرایطم مساعد نبود.

جو استادیوم در روز مسابقات جهانی خیلی وحشتناک بود 

او ادامه داد: علاوه بر این شرایط آب و هوایی برای من سازگار نبود و روزی که به محل مسابقات رسیدم اصلا نتوانستم در روز اول تمرین کنم. روز دوم یک مقدار تمرین کردم که به علت اینکه با شرایط آب و هوایی آنجا سازگار نبودم همان موقع به بدنم شوک وارد شد. سومین روز هم که روز مسابقه بود بدنم حالت عادی نداشت و جو استادیوم هم خیلی وحشتناک بود. به هر حال در فضای مسابقات این چنینی قرار نگرفته بودم و سطح مسابقات بالا بود. بزرگترین مسابقاتی که حضور داشتم در فنلاند بود که زمین تا آسمان با مسابقات جهانی تفاوت داشت.  

با ثبت رکوردم به راحتی به نیمه نهایی صعود می‌کردم 

پیرجهان بیان کرد: اگر رکورد خودم را در مسابقات جهانی تکرار می‌کردم به نیمه نهایی این مسابقات به راحتی صعود می‌کردم. به هر حال نمی‌دانم شاید قسمت نبود و ۲۵ روز دیگر مسابقات سیزم را پیش رو دارم و امیدوارم سهمیه المپیک را در آنجا کسب کنم و دست از تلاش بر نمی‌دارم.


  بیشتر بخوانید: توقف تفتیان و پیرجهان در دور مقدماتی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار