هوندا امیدوار به تکرار تاریخ در ورزشگاه آزادی

سرمربی تیم ملی فوتبال کامبوج امیدوار است تا تیمش در مقابل تیم ملی ایران بتواند امتیاز بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و کامبوج در حالی ۱۸ مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که به نظر می‌رسد این مسابقه، بازی راحتی برای یوز‌های ایرانی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته نخست بازی‌های مقدماتی جام جهانی استراحت کرد و سپس با نتیجه ۲ بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و اکنون با ۳ امتیاز دوم است.

از سوی دیگر کامبوج نیز هفته اول رو در روی هنگ گنک به تساوی رسید، اما در ادامه مقابل بحرین باخت تا یک امتیازی باشد. سرمربی این تیم کیسوکه هوندا ژاپنی است. او همراه با تیم ملی کامبوج به تهران آمده و امیدوار به تکرار تاریخ در ورزشگاه آزادی است.


بیشتر بخوانید: ویلموتس اواسط هفته آینده به بلژیک می‌رود/ ابهام برای حضور سرمربی تیم ملی در دربی ۹۰


ایران و ژاپن ۳ سال پیش در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که ۲ تیم به تساوی یک - یک رسیدند. در آن بازی هوندا ۶۴ دقیقه برای ژاپن بازی کرد و عملکرد خوبی نیز ارائه کرد. در این بازی که در ۲۱ مهر ۱۳۹۵ و در ورزشگاه آزادی برگزار شد هدایت تیم ایران را کارلوس کی روش و هدایت تیم ژاپن را وحید هلیلهودزیچ بر عهده داشتند. در این بازی، مهدی ترابی ابتدا گلزنی کرد، اما سه دقیقه بعد از این گل ژاپن با پاس گل کیسوکه هوندا به یوشینورو موتو بازی را به تساوی کشاند.

کیسوکه هوندا حالا بعد از سه سال و برای دومین بار به ورزشگاه آزادی باز می‌گردد و امیدوار است تا بتواند بازهم با دست پر از ایران خارج شود.

این دیدار ساعت ۱۷ پنجشنبه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: دلداری کالدرون و باقری به بیرانوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار