وحید رجایی ضمن تاکید بر اصل بیطرفی در انتخابات گفت: مجموعه شعبات اخذ رأی شهرستان گرمسار و آرادان ۸۷ مورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، وحید رجایی فرماندار گرمسار در جلسه ستاد مرکزی انتخابات گرمسار  ضمن بیان اینکه مجموعه شعبات اخذ رأی شهرستان گرمسار و آرادان ۸۷ مورد است گفت: این میزان به نسبت دو دوره قبل که ۸۵ شعبه بود، دو شعبه افزایش‌یافته است.

او ضمن بیان اینکه بازدید از شعب انتخابات دوره‌های قبل در دستور کار قرار گرفت، افزود: در این راستا از ۴۰ درصد شعبات دوره‌های پیشین انتخابات توسط اعضای ستاد انتخابات شهرستان بازدید به عمل آمد.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه رویکرد فرمانداری به لحاظ تأمین نیاز‌های ستاد انتخابات استفاده بیشتر از ظرفیت و پتانسیل شهرستان است، ابراز داشت: با توجه به اینکه بسیاری از شعب در مدارس شکل می‌گرفت، بازسازی و نوسازی برخی از مدارس موردتوجه قرار گرفت تا به لحاظ امنیت فیزیکی از آمادگی لازم برخوردار باشند و در همین راستا بازدید از شعب تا زمان انتخابات استمرار خواهد داشت.

رجایی ضمن بیان اینکه شعار انتخابات سال ۹۸ در گام دوم انقلاب قانون مداری، بی‌طرفی و مشارکت حداکثری است، تصریح کرد: با تعامل و همکاری بین مسئولان شهرستان‌های گرمسار و آرادان می‌توان شاهد انتخابات خوبی در این دو شهرستان بود لذا این مهم می‌طلبد تا با توجه به محرومیت برخی از مناطق، پشتیبانی بیشتر و توجه ویژه‌تری صورت گیرد.

او ضمن بیان اینکه به لطف الهی زیرساخت‌های مناسب در بحث فناوری انتخابات گرمسار فراهم است، تصریح کرد: تأمین تجهیزات و امکانات در برگزاری انتخابات، در شهرستان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات موردتوجه قرار گیرد در همین راستا جلسه کمیته تدارکات و پشتیبانی تشکیل شد.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه اطلاع‌رسانی اخبار انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: در این راستا با تعاملات صورت گرفته رصد اخبار و اطلاعات با فرایند خوب و مثبتی در حال انجام است و جلسات هم‌افزایی و تعامل با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در دستور کار قرار گرفت.

رجایی بابیان اینکه فرمانداری متعلق به کاندیدای خاصی نیست، بیان کرد: فضایی ایجادشده تا کاندیدا‌ها بتوانند با مجموعه فرمانداری در تعامل باشند، نقطه نظرات و پیشنهاد‌ها خود را بیان دارند و تعامل با هیئت نظارت انجام و در راستای ایجاد بستر امنیتی، طرح امنیت انتخابات تدوین‌شده است.

او بابیان اینکه برگزاری انتخابات در شهرستان گرمسار در سایه وحدت وامانت داری به نحو احسن انجام خواهد شد، افزود: قطعاً انتخابات، جریانی بی‌طرفانه و قانون‌مدارانه است لذا باید همه بر این مدار حرکت کنند، چراکه ممکن است برخی از افراد به دنبال ایجاد شائبه باشند، فلذا باید به‌گونه‌ای رفتار شود که اعتمادسازی در جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام / م

زیرساخت‌های مناسب در بحث فناوری انتخابات گرمسار فراهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار