تصویب ۱۱۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: سرمایه گذاری خارجی ۱۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزاردلاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان شهریورماه تصویب شد.

تصویب ۱۱۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست هیئت مدیره، گفت: ۱۲ طرح تولیدی با سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۱۶ میلیون و ۲۸۳ هزاردلار برای اجرا در استان مصوب شده که بیش از ۹۶ درصد سرمایه مصوب این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

او افزود: ۴ طرح صنعتی با سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۱۱ میلیون و ۹۸۵ هزاردلار و اشتغال زایی مستقیم برای ۴۴۰ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان شهریورماه مصوب شد.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه تمایل سرمایه گذاران خارجی نسبت به سال قبل بیشتر شده ادامه داد: ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه‌ها بیشتر شود و برای سرمایه گذاری و تعاملات بیشتر سرمایه گذاری کنند.

او بیان کرد: روند رشد و توسعه واحد‌های صنعتی پیشرفت داشته و بسترسازی مناسبی که در شکل گیری آن موثر بوده تصمیم گیری‌های متوازنی بوده که در استان اجرایی شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، افزود: از همه امکانات و ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در جهت ایجاد تولید و اشتغال بیشتر استفاده می‌کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه صنعت باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

استفاده از امکانات  استان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار