حماس: اشغالگری در فلسطین با شکست مواجه خواهد شد

یکی از رهبران سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پیامی توئیتری درباره اشغالگری صهیونیست‌ها تاکید کرد پدیده اشغالگری در فلسطین هرگز جواب نخواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «موسی ابومرزوق» یکی از رهبران سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در پیامی توئیتری درباره اشغالگری صهیونیست‌ها تاکید کرد: پدیده اشغالگری در فلسطین هرگز جواب نخواهد داد و این سرزمین به صاحبان اصلی آن بازخواهد گشت.

«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اگر کسانی که قدرت سیاسی و نظامی در اختیار دارند، گمان می‌کنند می‌توانند در خصوص رابطه میان ساکنان و سرزمین تصمیم گیری کنند سخت در اشتباهند. شهرک نشینان به سرزمین و حمایت ارتش چشم دوخته اند در حالیکه مطالبات آن‌ها نیز توسط سیاستمداران برآورده می‌شود که همین امر، علت اشغال فلسطین به دست رژیم اشغالگر صهیونیست است. اکنون با تلاش‌هایی برای الحاق جولان، قدس و همچنین تلاش اشغالگران برای الحاق دره رود اردن به اسرائیل مواجه هستیم. پدیده اشغالگری در فلسطین هرگز موفق نخواهد شد و این سرزمین به صاحبان اصلی آن بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار