مرز چذابه، دروازه خروج ۳۰۰ هزار زائر اربعین حسینی

مدیر کل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر از طریق پایانه مرزی چذابه راهی عتبات عالیات شده اند.

رضا نجاتی مدیر کل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان در تشریح آخرین وضعیت تردد زائران از طریق پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خوشبختانه تردد از طریق این پایانه مرزی روان است و هیج مشکلی در ورود و خروج زائران وجود ندارد.

او تردد در پایانه مرزی چذابه را روان توصیف کرد و افزود: تاکنون ۳۰۰ هزار زائر از طریق این پایانه مرزی، راهی عتبات عالیات شده اند.

نجاتی تعداد مواکب فعال و شناسنامه دار در مرز‌های شلمچه و چذابه را ۶۵۰ موکب عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد، ۲۵۰ موکب در مرز چذابه فعال هستند و از زائران پذیرایی می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین ۶۰۰ موکب نیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه نیز به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درحال خدمات رسانی هستند.

دبیر ستاد اربعین استان خوزستان وضعیت پارکینگ‌ها را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: توسعه پارکینگ‌ها انجام شده و درحال حاضر مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

تردد زائران در مرز چذابه روان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.