اختصاص ۴۶ میلیارد ریال اعتبار برای مراتع شمال کرمان

رییس اداره امور مراتع و بیابان زدایی ادره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان گفت: ۴۶ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به اداره امور مراتع شمال استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصطفی بیگدلی معاون دفتر امور مراتع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر به کرمان از روند تولید و تأمین بذور، عرصه‌های مدنظر کشت و نهال‌های تولیدی مرتعی و بوته‌ای مرتع شمال استان کرمان در راستای تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی بازدید کرد و رهنمود‌های لازم برای اجرای پروژه‌ها را ارائه داد.

عباس درخشانی رییس اداره امور مراتع و بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان در این بازدید گفت: امسال ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به اداره امور مراتع شمال استان کرمان اختصاص یافته است.

او افزود: این اعتبار برای اجرای پروژه‌های بیولوژیک در سطح ۷۰۰ هکتار، عملیات بیومکانیک در سطح ۲ هزار و ۲۳۲ هکتار به منظور ذخیره نزولات آسمانی، بوته کاری در سطح ۲۰۰ هکتار، کودپاشی در سطح ۳۵۰ هکتار، قرق در سطح هزار و ۱۴۹ هکتار و احداث ۴ باب آب انبار و آبشخور هزینه می‌شود.

درخشانی بذر را نهاده‌ای با اهمیت عنوان کرد و بیان داشت: برای تأمین این نهاده، بذر‌های مورد نظر از عرصه‌های مرتعی جمع آوری و یا در ایستگاه تولید بذر، تولید می‌شوند.

در این بازدید‌ها گزارشی از نهاده‌ها و مستندسازی مراحل کار نیز ارائه شد.
انتهای پیام /ی

معاون دفتر امور مراتع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به کرمان سفر کرد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار