کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایبادکشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضویسردار  ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در یک عملیات ضربتی در دام مرزداران هنگ مرزی تایباد گرفتار شدند.

او ادامه داد: مرزداران غیور هنگ مرزی تایباد در گروهان مرزی سنگان با انجام عملیاتی موفق به کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین و ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه که مجموعا ۳۱ کیلو ۱۰۰ گرم مواد مخدر شدند.
 
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: این مواد مخدر توسط یک قاچاقچی حمل می شد که دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد. 

سردار جان نثار افزود:  دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می‌کنند، اما هنگ مرزی تایباد همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزین و محموله‌های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.
 
انتهای پیام //ا.ز
 
 

کشف مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی 

 
برچسب ها: مواد مخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.